שלח הודעה




הצעה מפתה ליום הגיבוש שאתם מתכננים – וילת נופש גרנד רויאל

 

גרנד רויאל

גיבוש מדהים לקבוצות בוילה גרנד רויאל

 

אם אתם מחפשים אטרקציות או יום כיף לקבוצות, בוודאי תעדיפו מקום שיוכל להכיל כמות רבה של משתתפים, יחס אישי ומתקנים מהם כולם יוכלו ליהנות. גרנד רויאל הינה וילה לקבוצות בצפון במושב נטועה שבגליל המערבי, המותאמת במיוחד עבור חופשות מפנקות, ימי כיף וגיבוש, חברות וועדי עובדים (עד 80 נופשים). גרנד רויאל מציעה לכם להגיע אל יום גיבוש מפנק ופרטי, בסמוך לאטרקציות באזור וארוחות שף בתוך הוילה.

 

מה מוצלח יותר ממקום פרטי משלכם, שיתרום לגיבוש ולכיף של הקבוצה כולה? הצפון העשיר מזמין אליו תחושות רבות של שלווה ופינוק, גם אם מטרת הטיול בו הינה אחרת. קיום יום הגיבוש שלכם בוילת גרנד רויאל, ישלב בין תחושות השלווה המתבקשות והניתוק מן השגרה שאתם כל כך צריכים. זוהי הזדמנות נפלאה לאטרקציה, גיבוש וחוויה בדרך של יום כיף. בוילה גרנד רויאל, תוכלו ליהנות מבריכה מחוממת ומקורה בחורף וקרירה ומזמינה בקיץ, נוף מופלא, פרטיות מלאה, שולחן סנוקר מקצועי וחלל שהייה עצום ומפואר הכולל גם שולחן אוכל המותאם ל-30 סועדים.

 

משהו שכולם יאהבו

 

הפתיעו את העובדים שלכם בדרך מקורית במיוחד והגיעו איתם אל גן עדן מסוגנן שבו פינות ישיבה רבות, פינת מנגל מקצועית ואפשרות לארוחת בוקר וארוחת בשרים על האש מאת השף הביתי. כדאי ואף מומלץ לשלב ביום המפנק שלכם גם טיפולי ספא מגוונים, סדנאות מוצלחות ומוזיקה טובה.

לאחר שהפקתם את יום הכיף המדהים שלכם בוילה גרנד רויאל, כל שנותר לכם לעשות הוא להניח רגל על רגל לצד הבריכה, ליהנות מהנוף ומהאווירה המשובחת. גרנד רויאל מציעה פינוק אמיתי לימי כיף וגיבוש, בדרך שבה אתם בוחרים. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הזמן המתאים. המקום כבר קיים.

 

 

כתוב חוות דעת


אשר
* שדה חובה