שלח הודעה




טיולי טרקטורונים לוועדי עובדים

חוויות שטח

טיול טרקטורונים לוועד עובדים – חוויות שטח

 

זה אמנם ביטוי שחוק לחלוטין אך העבודה עלולה לשחוק. העייפות, השגרה, הלחצים והדינמיקה בעבודה הם לא תמיד נעימים ושלווים. על מנת להפר את מעגל הקסמים השלילי שלפעמים נוצר (לא באשמת אף אחד), מחליטים וועדי עובדים רבים לצאת להתרעננות וגיבוש מיוחדים בצפון. כאשר וועדי עובדים מחפשים אטרקציה מבין שלל האטרקציות בצפון שניתן לשלב בחופשה לעובדים, הם נתקלים פעם אחר פעם בהמלצה חמה על טיולי טרקטורונים לוועדי עובדים.

 

יום גיבוש בטרקטורונים

תאמינו או לא, אך נהיגה בטרקטורון היא משחררת, חופשית, אתגרית ובעיקר מהנה לכל אדם. לכן אין להתפלא על כך שטיולי טרקטורונים לוועדי עובדים בצפון רושמים לעצמם נקודות זכות רבות ומזכים את העובדים שלכם בהנאה ראויה מיוחדת ומגבשת עבור כל אחד, גם עבור המנהלים. יציאה אל טרקטורונים בצפון היא בעלי שני יתרונות בולטים במיוחד: שבירת השגרה ויציאה אל מרחב פתוח, מנותק לחלוטין מסביבת העבודה ומאפשר לוועד העובדים שלכם לייצג את עצמם כאנשים פרטיים ולא במצב של יחסי אנוש בעבודה בלבד. כך יגלו העובדים והמנהלים על עצמם, עובדות חדשות ואולי קווי אופי משותפים, שיגרמו ליצירת הדדיות גבוהה גם לאחר שתשובו לשגרת העבודה.

 

למה דווקא טיול טרקטורונים?

טיולי טרקטורונים לעובדים יכולים לאפשר גם סדנאות והפעלה המיוחדים לגיבוש והתלכדות ומעוררים את הגוף והנפש. ניתן גם לשלב משחקי שטח במסגרת היציאה למסלולים יפהפים בצפון, הכולים תצפיות נוף, שטחים נרחבים ואפילו אם מתמזל המזל, פגישה עם חיות בר. הטרקטורונים עמידים בכל מזג אויר ומתאימים לכל אחת מארבעת העונות. לכן, אין זה באמת משנה מתי תבחרו לקיים את הבילוי שלכם. תוכלו לגבש הדדיות כאשר תתכסו יחד באבק הנסיעה בקיץ, או בבוץ ומי גשמים בחורף. כמובן, שיאה של חוויה מוצלחת יכול להתבטא בחילוץ מי שנתקע, תצפית משותפת ומפנקת עם תה צמחים וקפה שיספקו לכם המדריכים או בתמונות שתצלמו בשטח.

 

כשהחוץ קורץ והמשרד קורס, או סתם לפעילות צ'ופר מפנקת כי מגיע – טיולי טרקטורונים לוועדי עובדים הם תמיד בעיתוי מושלם ומספקים אטרקציה אטרקטיבית וייחודית, שתהפוך לשונה לחלוטין עבור כל הרכב.

כתוב חוות דעת


אשר
* שדה חובה