שלח הודעה




לאן מטיילים עם המשפחה בחגים?

אם חום יולי-אוגוסט הכניע גם אתכם לרביצה ממושכת מול המזגן, או שבעקבות החופש עם הילדים אתם מרגישים שמיציתם כל פינה מעניינת ברחבי הארץ, אנחנו גאים לבשר לכם שתקופת החגים קרובה וגם בה מטיילות אלפי משפחות ברחבי הצפון.

אז כדי שתוכלו לתכנן מראש את תקופת החופשים הנוספת שבאה עלינו לטובה, ריכזנו מספר אתרים מעניינים, מוצלים, מלאים מים ונופים בכל רחבי הצפון:

 

 

נחל עיון ומפל התנור – חגיגה של צבעים ונוף

האסוציאציה היחידה למילה מטולה היא "מרכז קנדה". צודקים, גם זה נמצא כאן. אך הפעם נצא להתאוורר קצת דווקא באחד ממסלולי הטיול המרתקים ביותר ברחבי הגליל. המסלול שנפתח בחורשה קטנה המהווה את החניון, הינו בדרגת קושי קלה ביותר ומתאים להליכה בכל עונה. כך שאפילו אם יתפוס אתכם קצת גשם, תוכלו לחזות בתצוגה מרהיבה של שינוי צבעי הסלעים והצמחייה וזרימת הנחל. המסלול באורך 3 ק"מ ותלוי בקצב ההתקדמות האישי שלכם, בו תפגשו בארבעה מפלים (עיון, הטחנה, האשד, התנור) בשרידי גשר נחל עיון, פריחה ייחודית ונוף פתוח ומהפנט. את הטיול מומלץ לסיים במסעדת בית שלום המפורסמת שבלב המושבה.

 

 

אטרקציות נוספות בסביבה:

IMG_0273

רייזר כפר בלום – ממשיכים את חווית הטבע הצפונית

 

ינואר 2009 082

פיינטבול הגושרים – נהנים משבירת השגרה במשחק קבוצתי מגבש

 

 

גן לאומי בית שאן – מסע מרתק אל תוך האימפריה הרומית

אולי האתר הארכאולוגי המרשים ביותר בישראל, החושף את שרידי המקום לאורך 3 תקופות שונות לאורך ההיסטוריה – ההלינסטית, הרומית והביזנטית. הסיור הוא עצמאי (מפה תחולק לכם בכניסה לאתר) וכולל מפגש עם בית המרחץ מהתקופה הביזנטית, התאטרון הרומי שהשתמר כמעט לחלוטין, פלדיוס – רחוב עמודים המרשים, כיכר העיר המרכזית, תצפיות נוף מדהימות ועוד. בנוסף לרשותכם קפיטריה, אזור מנוחה מוצל, שירותים מוסדרים והנגשה מלאה לנכים. אם הגעתם בשעות אחר הצהריים, אל תפספסו את "לילות שאן" – מופע מרהיב שבמהלכו מאירים על כל אחד מן האתרים ומספרים את סיפורו.

 

 

אטרקציות נוספות בסביבה:

IMG_3738

ג'יפ הבר – ספארי חווייתי בלב הטבע הפראי של עמק המעיינות

 

10959067_324517427753821_33

חוויה בגלבוע – מגוון פעילויות אקסטרים, טיולי אופניים חשמליים, פיינטבול, חץ וקשת, סנפלינג ועוד.

 

 

נחל אל על – טיול אתגרי אל המרענן הרשמי של החג

שמורת הטבע הגדולה שסובבת את נחל איתן, מפגישה אותנו עם שבילי דרך מכל סוג וסגנון: דרכי עפר, שבילים בוציים (כבר מן הגשם הראשון), סלעי בזלת ואבנים חלקלקות הודות לשני המפלים המפוארים – השחור והלבן. ניתן לטייל דרך 3 אפשרויות: מסלול קצר מחניון המפלים למשך 1.5 ק"מ עד למפל השחור ובחזרה (עלייה קצרה אך קשה בסיום), מסלול באורך 3 ק"מ מאלי-עד עד למפל הלבן ובחזרה (עלייה מתונה אך ארוכה יחסית בסיום), מסלול 4.5 ק"מ מחניון המפלים ועד חניון אלי-עד, העובר את כל הנחל ודורש שני רכבים סיום.

 

 

אטרקציות נוספות בסביבה:

itamar-bar-tal

חוות רמות – טיולי סוסים מדהימים בנופי רמת הגולן והכנרת

 

22

משק לוי – קטיף פירות מקסים עם אינספור זני פרי מיוחדים

 

 

כוכב הירדן – מהבקעה אל נופי העמק

הגן הלאומי שהפך לאטרקציה עבור כל משפחה מטיילת ומומלץ לטיול בעיקר בעונת המעבר. זהו למעשה המקום בו שכן בעבר יישוב עתיק ובו שרידים ארכאולוגיים מתקופות שונות, מבצר צלבני מרהיב ופסגה הצופה אל כל רחבי האזור, מעמק המעיינות ועד הכנרת.  הגנים שמתחת למבצר כוללים חלקת צמחים נדירים בדרך גידול מיוחדת, גן פסלים של האמן הישראלי יגאל תומרקין ומצפור המהווה אתר מורשת צבאית לגבולה המזרחי של מדינת ישראל.

 

 

אטרקציות נוספות בסביבה:

_230320141158279_1

עולם המים – מרכז פעילויות ימי מדליק ומרענן

 

DSC_0493

קרוואנים ברוגע אצל נוגה – להתפנק בקרוואן מפואר ולטייל בסביבה גם ביום שאחרי

 

 

ראש הנקרה – לראות את הים מבפנים

האתר המיוחד והמרהיב שהוא גם פיתרון נפלא לכל טיול. החוויה כאן היא של מראות, קולות וצלילים במעמקי הנקרות, בהן נקווים מי הים התיכון. הירידה אל מעמקי הנקרות ברכבל שאורכו לא יותר משתי דקות, אך הנוף לים ולצוקים מן הגובה מרשים ביותר. מבפנים, מערכת גשרים, מדרגות ונקודות תצפית, המאפשרות לכם לחזות בפלא המיוחד מקרוב ומידי פעם גם להתרטב מן הגלים המתנפצים… אל תשאירו את המצלמה בבית!

 

 

אטרקציות נוספות בסביבה:

MDR_4040

הצוק – מסעדת שף מעולה בראש הנקרה. המשך נפלא לסיור הנקרות

 

a32da8cf-58e7-420a-b825-e27

ספא פור יו בנהריה – חווית ספא מפנקת הכוללת עיסוי זוגי לבחירה, שהות במתקני המקום ועוד.

 

 

צפת העתיקה – רוחניות, אמנות וסיפורים מסמרי שיער

זה אולי נשמע כמו הסיור השנתי בירושלים, אך בצפת העתיקה יש קסם מיוחד שלא מתרחש באף מקום אחר. העיר העתיקה מחולקת לרובעים, בכל אחד מהם מאפיין שונה: רובע היהודי, רובע החסידים, רובע המקובלים ורובע האמנים. ניתן לסייר בסמטאות הציוריות בין נגני הרחוב החסידיים, שלל בתי קפה, גלריות, בתי כנסת עתיקים ובתי הצדיקים. למטיילים העצמאיים שביניכם מומלץ לקרוא מעט על היסטוריית העיר על מנת להתאים את המקומות לסיפורים. ניתן לתאם סיור מודרך מלווה בהגעה למקומות ייחודיים וסיפורי דרך מרתקים ביותר.

 

 

אטרקציות נוספות בסביבה:

1526162_1585619748369355_1028336491652045963_n

רייזר טריפ – טיול רייזרים מדליק בכל נופי האזור המדהימים

 

hosting-3

החוויה הצ'רקסית – אם כבר ספיגת תרבויות, מומלץ בחום להגיע לכאן, לטעום מן המאכלים, לסייר במוזיאון ולצפות במופע רקדנים סוער

 

 

שמורת המג'רסה – טיול רטוב ומשעשע

אין לנו עדיין יכולת לחזות את מזג האוויר עד החגים, אך נוכל להבטיח לכם שבאזור המג'רסה – שפך נחל דליות אל הכנרת, מזג האוויר עדיין חמים ואידיאלי לטיולים. השמורה כוללת הליכה מדליקה ומוצלת בתוך המים על אבנים חלקלקות (הזאכי), בעלת זרימות מים בחוזקה משתנה ובריכות רדודות ועמוקות. המסלול משתנה בהתאם לזרימה וליכולת העבירה בתוך המים. אם מים מעניינים אתכם פחות, תוכלו ליהנות מן המסלול היבש שכולל קטע קטן בתוך המים. ביציאה יש לעלות על המסלול השחור שיוביל אתכם אל החנייה.

 

 

אטרקציות נוספות בסביבה:

69402_227302357401791_10290

חווית הרוכבים הגלילית – מרכז הרכיבה הגדול והותיק בארץ, שמתאים לכל המשפחה

 

 

268388_101933746620684_6969

טרקטורוני כלנית – חוויה מטריפה ומגבשת בתוך השטח

 

כתוב חוות דעת


אשר
* שדה חובה