שלח הודעה




אטרקציות בגליל העליון

אטרקציות בגליל עליון
גליל עליון הוא המקום המיוחד, המרוחק והפסטורלי שכולנו נהנים לבקר בו לפחות פעמיים בשנה. למה אנחנו עושים את זה?
אטרקציות בגליל עליון מעניקות לנו רגע מיוחד של שלווה, של חופש ושל יציאה מהשגרה. השקט, הנופים והאווירה מזכירים לנו את אורח החיים הכפרי שהיה כאן לפנינו ויש אפילו כאלה שיאמרו שהמראה הציורי מזכיר להם פרברים בחו"ל. אטרקציות בגליל עליון מאפשרות לכל מבקר ליהנות מחוויה ייחודית רק לו ובדרך שבה הוא בוחר. אוהבים שטח? נסו טיול בטרקטורונים בלב יערות ומול תצפיות נוף משגעות. אוהבים חיות? בטיול ספארי לילה בג'יפ תוכלו לפגוש בחיות בר מעניינות. רוצים חוויה רומנטית? איך נשמע לכם טיול סוסים וספא מפנק מיד לאחריו? אין סיכוי שעם אטרקציות בגליל עליון תישארו משועממים.
לאוהבי הקבוצתיות, ימי הגיבוש ומשחקי הדרך, ממתינים מסלולי טיול רבים בדרגות קושי שונות ומתאימים גם לזוגות ומשפחות. בנחלים הנשפכים הישר מן החרמון, תוכלו לשוט בקיאקים ולהצטלם ברקע המפלים. תוכלו גם להתלוות אל מדריכי טיולים ותיקים שמכירים היטב את השטח ויוכלו לקחת אתכם אל מקומות נסתרים, חבויים מן העין. אטרקציות בגליל עליון מוצלחות גם בשילוב אחת של השנייה, כיציאה אל יום כיף מדליק או כחופשה בלתי נשכחת בצימר עם בריכה פרטית.
כדאי לדעת, שישנן אטרקציות רבות שאינן נמצאות רק במקום אחד, אלא יכולות להגיע עד אליכם. למשל: מעסים מקצועיים שיגיעו עד לצימר שלכם, טיולי ג'יפים שיגיעו לאסוף אתכם מן השטח ואפילו קייטרינג שיקים עבורכם מסעדה ניידת באמצע יער או שדה פתוח תוך מספר דקות. אטרקציות בגליל עליון הן ללא ספק – התענוג המושלם!

חיפוש אטרקציות בצפון:

קטגוריות