שלח הודעה




באגי/תומקאר/rzr

טיולי באגי ותומקאר בצפון

בין הטיולים הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות, אלו הם טיולי באגי ותומקאר בצפון. טיולי באגי – תומקאר הפכו ללא ספק ללהיט בקרב המטיילים הישראלים, במיוחד בשל הקצב שלהם, האדרנלין הגבוה שהם מייצרים והמסלולים היפים. רכבי התומקאר הם למעשה פיתוח של רכב הבאגי, המיועד לנהיגת שטח אתגרית. זהו רכב שטח שהפך לפופולרי מאוד בישראל בשנים האחרונות. זהו שילוב מנצח בין ג'יפ לטרקטורון. על מנת לצאת לטיולי באגי – תומקאר יש צורך בידע מסוים בנהיגה ברכבים הללו, אך לא פחות חשוב – אהבה לטיולי שטח. טיולים אלה מהנים מאוד ומתאימים לכל המשפחה.
ניתן לצאת לטיולי באגי ותומקאר בצפון (הגליל העליון, רמת הגולן ועוד) המספקים גם חוויה אקסטרימית מוטורית וגם נופים מדהימים. אלו הם טיולים מהנים מאוד וכל מי שכבר חווה אותם, יודע על מה אנחנו מדברים. הנוף הירוק של הצפון בשילוב עם נהיגת שטח מהנה, יוצרים את הטיול המושלם. הבאגי – טומקאר מאובזרים בכל מה שנדרש לטיול אתגרי מרתק, ובדרך כלל יש בהם גם מכשירי קשר מכיוון שרבים יוצאים לטיולים הללו בקבוצות. אל תשכחו להזמין צימר או מקום לינה אחר, אם אתם יוצאים לטיול של מספר ימים.
מומלץ מאוד לשלב בטיולים הללו גם מסלולים לאורך הנחלים, ביקור באתרים ובאטרקציות בסביבה ועוד. אני מקפיד לנסוע לפחות פעמיים בשנה לטיולים הללו – פעם עם משפחתי ופעם עם חברים. בכל פעם אני חוזר עם אנרגיות מחודשות וציפייה לטיול הבא. חשוב מאוד לשים לב ולשמור על כל כללי הבטיחות והזהירות, במיוחד בטיולים מסוג זה. לא כל אחד יודע כיצד לנהוג על רכב שטח ולכן חשוב שרק מי שבקיא בנהיגת שטח ינהג ושגם הוא ישמור על כל הכללים.

לסיכום, ניתן לומר כי טיולי באגי ותומקאר בצפון הם אהובים מאוד על המטיילים בישראל ולא בכדי. מבין כל הסוגים של טיולי שטח, טיולי באגי ותומקאר הם האהובים עלי ביותר ואני ממליץ עליהם בחום.

חיפוש אטרקציות בצפון:

קטגוריות