שלח הודעה




מסעדות בצפון

מסעדות בצפון
תחום המסעדנות בארץ קפץ מדרגה או שתיים בשנים האחרונות, יותר ויותר תוכניות בישול מציפות אותנו בטלוויזה, יותר ויותר שפים נחשפים ואנו נתקלים יותר ויותר במסעדות גורמה, סושי ועוד אבל האם כל זה קורה במרכז הארץ? אז זהו שלא. יותר ויותר מסעדות בצפון תפסו תאוצה ואף נפתחו בשנים האחרונות המון אטרקציות המציעות מגוון רחב של תפריט מגוון ממאכלים שונים.
חלקה הצפוני של הארץ הוא איזור תיירותי מאוד המציע מגוון רחב של צימרים לצד אטרקציות רבות ומגוונות וכל זה איך לא כמובן חייב לבוא עם אוכל טוב לכן מסעדות תמצאו בשפע במגוון סוגים יש מקומות תפריט עשיר של דגים ומאכלי ים באיזור הגליל המערבי על חופי עכו ואכזיב תוכלו ליהנות מכך, שפע של מסעדות דגים ופירות ים. בגליל העליון תוכלו להנות מקולינריה בסגנון יפני ומקומות המציעים בשר איכותי. תוכלו למצוא מנות במחירים שונים החל ממחירי גורמה יקרים ועד מקומות המציעים מאכלים ביתיים במחירים סבירים העיקר הוא שכל אחד יכול למצוא לעצמו מסעדות שיהיו לטעמו.
אם תחליטו לשלב חופשת צימרים בצפון תגלו שבצימר יחכו לכם עלונים וחוברות המסבירות על מקומות בילוי, בהם תמצאו את רשימת כל המסעדות בצפון ואת אלו הקרובות אליכם לצימר. גם בעלי הצימרים ידריכו אתכם ויספקו לכם מידע והמלצות אישיות ובקרבת הצימר. הם גם יספקו לכם קופוני הנחה ושימו לב לכך כי הרבה מהן משתפות פעולה עם בעלי הצימרים ומספקות הנחות לאורחים.
בחלק מהצימרים תוכלו לאכול את ארוחת הבוקר בצימר שבעלי הבית מכינים ובחלק מהם תופנו אל עסקי המזון הקטנים ביישובים, שבהם תוכלו לאכול את ארוחת הבוקר שלכם. באחד ממפגשי עם בעלת צימר היא אמרה לי שיש לה הסדר עם מספר מסעדות בצפון על ארוחת הבוקר לאורחים וכך היא נותנת לאורחיה את האפשרות לבחור לעצמם היכן ירצו לאכול את ארוחת הבוקר היתרון הגדול הוא שאין הגבלה לשעה כך תוכלו להתעורר מתי שתרצו וללכת לאכול את ארוחת הבוקר שלכם, מיד אחר כך תוכלו לצאת לטיול באחד ממסלולי הטיול הנפלאים באזור.
קולינריה בכלל, היא חלק בלתי נפרד מהצפון. ישנם ישובים שבסביבתם מגוון מקומות לסעודה וישנם כאלו ישובים שהן נמצאות במרחק נסיעה קצרה. בראש פינה למשל תוכלו למצוא מקומות רבים לאכול בהם כיד המלך וגם בתי קפה בוטיק משגעים עם קפה איכותי במיוחד. לכן אם חששתם לרגע שתגיעו ותאלצו לאכול ג'אנק פוד הסירו דאגה מלבכם כי הם איכותיות, מגוונות וברמה גבוהה מאוד.
ישנן מסעדות המשלבות פעילויות רבות: ערבי שירה בציבור, קריוקי, שתייה חופשית, נרגילות ומשחקי חשיבה, אפילו לצד חוות סוסים הדוגלות בשילוב שבין ארוחה טובה עם רכיבה.
מסעדות בצפון ידועות כחובבות יין איכותי מכיוון שארץ הגליל והגולן הן מלכות היין בארצנו תוכלו גם להנות מטעימות יין ומהדרכות יין מקצועיות. ומי לא יודע שארוחה טובה מלווה ביין טוב

חיפוש אטרקציות בצפון:

קטגוריות