שלח הודעה




המרכז הגלילי לטבע

שלח הודעה




מידע אודות המתחם
קצת על האטרקציה
גלריית תמונות
מפה
  • קצת על האטרקציה
  • אוצרות טבע, בעלי חיים ושחזור מתקופת התנ"ך

    בנקודת גן העדן ממנה יוצא כל שביליסט למסע הרפתקאות בארץ הקודש, ממוקם המוזיאון שכולל את כל מה שהוא עתיד לפגוש בדרך...

     

    בדיוק בנקודת המפגש בין עמק החולה, מקורות הירדן, הגליל, הגולן והחרמון, הקימו בני קיבוץ דן את המרכז הגלילי לטבע על שמו של מנחם אוסישקין, שעמד בראש הקרן הקיימת לישראל (קק"ל) ומימן את הפרוייקט. 

    בית אוסישקין הוא חוויה גלילית שהפכה למרכז מטיילים חשוב, בשל המידע הרב שבו על עולם הטבע והחי, מסלולי טיול ושלל אטרקציות בצפון. הרעיון נולד יחד עם התוכנית לייבוש עמק החולה ונועד לשמר את מה שעלול להתייבש...

    כאן מוצגים אוספים רבים מבתי הגידול שבצפון הארץ, מיצגי נופים מיוחדים ותערוכה החושפת את חיי האדם בגליל בתקופת התנ"ך, בשילוב מיצגים שהתגלו על ידי ארכיאולוגים. 

     

    4

     

    מוזיאון שעושים בו רעש

     

    בין המוצגים בארונות הזכוכית, אוספי הפרפרים, היונקים, החרקים והצמחים, אין צורך לעבור בשקט. המרכז הגלילי לטבע כולל מגוון פעילויות ומשחקים המתאימים לכל הגילאים, הדרכות מקצועיות בנושאי צפרות, אקולוגיה, מורשת קרב, צמחייה, גיאולוגיה ועוד המון.

    תוכלו לסייר, לגלות וליהנות בדרך מקורית בשילוב אמצעים חזותיים ממופעים אור-קוליים מרהיבים, הקרנות סרטים ועוד. המקום מעביר סיורים, ימי כיף ועיון לקבוצות במגוון גילאים (גני ילדים, בתי ספר, חיילים ועוד) וכן משפחות מוזמנות להגיע אליו באופן פרטי . 

    המרכז הגלילי לטבע מציע למידה פעילה בדרך חווייתית עבור כל שכבות הגיל של מערכת החינוך, בשילוב מיצגי ארכיאולוגיה, החיים באזור בתקופת המקרא, פעילויות בשילוב הכרת בעלי חיים ובנושאי איכות הסביבה ועוד. הפעילויות מועברות על ידי מדריכים מקצועיים. 

     

    9

     

    ד"ש מנשיונל ג'יאוגרפיק

     

    אם כבר טיילתם על שביל ישראל, אתם בוודאי יודעים שהמרכז הוא גם נקודת ההתחלה והסיום של שביל ישראל - ה"טרק הלאומי" שחוצה רגלית את הארץ מדן ועד חוף אילת (ולהיפך) ומהווה מסע אתגרי קסום למטיילים רבים מהארץ ומרחבי העולם. ולא רק אנחנו אומרים, אלא גם נשיונל ג'יאוגרפיק, שהכתירו את שביל ישראל כאחד מ-20 השבילים היפים בעולם. במרכז תוכלו לרכוש דרכוני שביל ומפות לדרך, מגדירי עולם החי והצומח, לצפות בסרט מיוחד על השביל ולקבל מידע רב הנחוץ למטיילים. 

     

    הטבע מחכה כבר לפגוש אתכם!

     

    001

     

    * אולם ההקרנה מכיל עד 150 איש

    * המוזיאון נגיש לנכים

     

     

  • חוות דעת גולשים
  • גלריית תמונות
  • מפה
נעים להכיר
הכי כדאי