שלח הודעה




טוסקנה חוויות שטח

חוויית רכיבה מדליקה בחוות טוסקנה בגליל.

שלח הודעה




מידע אודות המתחם
קצת על האטרקציה
גלריית תמונות
מפה
  • קצת על האטרקציה
  • כשחבל טוסקנה פגש את הכנרת

    אם מתחשק לכם ליהנות מאטרקציה חלומית מול נופי הכנרת והגליל, שמשלבת בין הטבע לחוויה מיוחדת, הצטרפו גם אתם לטיולי הסוסים והריינג'רים המשגעים של טוסקנה חוויות שטח. המתחם ממוקם במושבה יבנאל - עטופה בנופים הצבעוניים של הכנרת, המזכירים את חבל טוסקנה שבצפון איטליה ומכאן השם המעניין. החווה הפכה לסמל בתחום הרכיבה הארצי, בשמירה על טיבה ואיכותה הגבוהים, כך שמוענק לכל רוכב ורוכבת יחס אישי אדיב וליווי מקצועי לאורך כל הטיול. הריינג'רים החדשים והמשוכללים של המקום התגייסו אף הם להנאתכם, כך שתוכלו לשלב עם הטיול המרתק גם נהיגה עצמית מהירה בתוך המים והבוץ... טיולי סוסים 20160630_164130(0)

     ספיישל זוגות מושלם בנופי טוסקנה!

    טוסקנה בגליל מעניקה לכם, זוגות אוהבים, את הדבר שהיא מתמחה בו בעיקר -  טיולים אישיים ורומנטיים, בו חברים רק אתם והסוסים היפהפים או הריינג'ר.

    הטיולים נערכים על ידי מדריך אישי צמוד משלכם ובמספר מסלולים אפשריים לפי בחירתכם.

    לטיול מתלווה עצירת שטח מיוחדת המלווה בתפריט המשלב לבחירתכם גבינות, דגים או בשרים בתוספת בקבוק יין משובח.

    בנוסף - אפשרות להצעות נישואין בהפתעה - על רקע הנוף החלומי!

    20160630_164831 טיולים מדהימים למשפחות וקבוצות טיולי ריינג'רים וסוסים משפחתיים או קבוצתיים הם חוויה מגבשת וייחודית בכל זמן ולכל גיל! אתם מוזמנים לבקר אותנו בכל עונה ולשלב עם הטיול שלכם גם משחקי גיבוש מדהימים, ארוחות ופיקניקים בשטח. תוכלו לשלב בין הסוסים והריינג'רים, לטייל בקבוצות ולהתחלף. הרכיבה על הסוסים אינם מצריכים ניסיון קודם ומתאימה לכל הרוכבים מגיל 9.  הנהיגה על הריינג'רים מותנית בהצגת רישיון נהיגה בתוקף הטיולים נערכים בתיאום מראש.
  • חוות דעת גולשים
  • גלריית תמונות
  • מפה
נעים להכיר

נעים להכיר

אפיק
צור קשר
פרטים על המארחים
חוות טוסקנה בגליל מתמחה בטיולי משפחות מהנים ובטיולי זוגות רומנטיים הכוללים פיקניק מפנק במיוחד.
הכי כדאי