שלח הודעה




מסעדת שייטל – גריל ישראלי

שלח הודעה




מידע אודות המתחם
קצת על האטרקציה
גלריית תמונות
מפה
  • קצת על האטרקציה
  • "פשוט היה טעים נקודה. מומלץ בחום לכל מי שעובר דרך נהריה"

     

    מסעדת שייטל המשובחת, ממוקמת ממש בכניסה לעיר נהריה, בפתחו של האזור המתויר והפופולרי ביותר בסביבה, שקרוב מאוד לרצועת חוף הים. 

    המסעדה מתמחה בתפריט בשרים עשיר ומגוון מאת שף מקצועי ומנוסה מזה שנים. כאן תוכלו לנגוס בנתחי בשר עסיסיים לפי בחירתכם וליהנות במקביל גם מסלטים ביתיים, יינות בוטיק, בירות, קינוחים ולחמים באפייה ביתית מיוחדת. 

    חומרי הגלם בהם משתמשים במסעדת שייטל, הנם איכותיים בלבד והבשרים במקום עוברים תהליך יישון קפדני.

     

    מסעדת שייטל מזמינה אליה את כל אוהבי הבשר באשר הם, ליהנות ממבחר בשרים צלויים ומובחרים בתפריט עשיר, בשירות אדיב ומקצועי והגשה אסתטית ומופתית ראויה לשבח.  

     

    מסעדות בצפון 

     

    "באתי לאכול, יצאתי שבע ומרוצה"

     

    בעוד הבטן שלכם כבר מפנה מקום של כבוד למנות המופלאות של שייטל, נסביר כי שייטל הוא נתח בקר מובחר המיועד לצלייה ומתאים במיוחד להכנת אומצות ורוסטביף. מידות הכנת הבשר נקבעות בהתאם לדרישתכם בלבד.

    במסעדה המעוצבת והמטופחת, תוכלו גם למצוא תפריט עסקיות במחיר משתלם, לקיים פגישות עסקים וימי גיבוש ולחגוג אירועים מכל סוג (עד 70 איש).  תוכלו ליהנות מאירוח עשיר בחלקה הפנימי הגדול של המסעדה, או בחצר המקום המלאה בצמחיית נוי ירוקה ומטופחת. 

     

    "חוזר לשם בכל פעם שיתחשק לי להפסיק לאכול שגרתי"

     

    לאלה מביניכם המגיעים ללינה בצפון בסופי השבוע ומעוניינים להתרווח בצימר ולהעביר בו את הערב, ישנה אפשרות ליהנות ממכירת אוכל מוכן ומעולה לשבת, הכולל מבחר דגים, בשרים ועופות במחירים אטרקטיביים. ואם אתם שוהים במקרה בנהריה עצמה - הרווחתם. יש גם משלוחים חינם. 

     

    מסעדות בצפון 

     

    אתם מוזמנים להגיע אל ממלכת הבשרים הצפונית -מסעדת שייטל, שכבר הפכה למרכז קודש עבור מבקרי מסעדות ואוהבי הבשר מכל רחבי הארץ וליהנות מאיכות קולינרית מפנקת ועשירה. 

    בתיאבון!

     

    * המסעדה כשרה למהדרין (בשרים חלק בהשגחת הרב מחפוד ועטרה בית יוסף).

     * קיימות מנות צמחוניות

  • חוות דעת גולשים
  • גלריית תמונות
  • מפה
נעים להכיר

נעים להכיר

שמעון מלכה
צור קשר
פרטים על המארחים
בעלי המסעדה, שראה בעיני רוחו סעודות מלכים שופעות, כאלה שמשפחתו נוהגת לבשל. השף שלצידו זוכה לתשבוחות המבקרים.
הכי כדאי