שלח הודעה




ענבר סדנאות חימר

מעשה ידיכם להתפאר

שלח הודעה




מידע אודות המתחם
קצת על האטרקציה
גלריית תמונות
מפה
  • קצת על האטרקציה
  • מתנות קטנות

    המושבה ראש פינה היא ללא ספק משהו מיוחד. כל כך מיוחד, עד שאפשר להבין בקלות מהי הסיבה שבגללה היא מכונה "יצירת אמנות". ואין מקום מתאים יותר מראש פינה עבור הגלרייה של ענבר סדנאות חימר ליצירה מקורית ובלעדית משלכם. 

    ענבר רסקי היא אמנית מוכשרת, בוגרת לימודי "תרפיה ואמנות" שהתאהבה ביצירתיות ובעשייה הגלומות בקדרות ובחימר תוך כדי לימודיה ופתחה מיד לאחריהם גלריית אמנות משלה. בגלרייה שחלקה הגדול מוקדש למלאכת היצירה המיוחדת, תזכו להשתתף בסדנא חווייתית בה תוכלו להכין ולעצב במו ידיכם כלים מיוחדים מחימר. כאן תוכלו להתנסות בעבודה על האובניים (חוויה!), בעיצוב החומר לפי ראות עיניכם ולבסוף - צביעה ואיור על הכלים שהכנתם.

     

     

    יצירתיות ללא גבולות

    בתום מלאכת היצירה ולאחר ייבוש בטכניקה מיוחדת, תוכלו לקחת איתכם את הכלים שעיצבתם ולהעניק אותם כמתנה אישית לעצמכם או למישהו מיוחד. 

    לא רק פסלים מעניינים תוכלו לעצב כאן אצל ענבר סדנאות חימר, אלא גם כלי מטבח מיוחדים מקרמיקה שמתאימים לכל מדיח כלים, תנור ומיקרוגל. חסכו לעצמכם את החיפוש אחר צלחת ההגשה שתכננתם לקנות או התחתית לסיר הלוהט - כאן תוכלו לעצב, לצייר ולצבוע מה שתרצו לפי העולה בדמיונכם. ענבר החייכנית והאדיבה, תצייד אתכם לא רק בכל החומרים הדרושים, אלא גם בשלל טיפים, עצות והסברים. 

     

    סדנאות


    אישי, אינטימי ומהנה

    ענבר סדנאות חימר הינן סדנאות הנערכות בתוך הגלרייה בפרטיות מוחלטת - רק אתם וענבר. כך תוכלו לקבל הזדמנות נדירה להיחשף אל סודות האמנות ולהישאר נינוחים ורגועים יחד עם מי שהגעתם איתם בלבד. בדרך זו, תוכלו גם לקבל הדרכה וליווי אישיים מאת ענבר לאורך כל התהליך. אל דאגה, במקביל יוענק לכם מרחב היצירה הדרוש לכם כדי ליצור.  

    "אמא, תראי מה הכנתי!"

    ילדים הם אמנים מטבעם. הם אוהבים ליצור, לחוש, לדמיין וללמוד. לכאן תוכלו להגיע כמשפחה לבילוי מדהים ויוצא דופן, או עם קבוצת ילדי גן. הסדנא מותאמת לקבוצת הגיל ומוצלחת עבור מבוגרים וילדים כאחד. לכאן מוזמנים גם זוגות לחוויה זוגית, צוותי עובדים המחפשים אחר סדנא מעניינת עבור יום הגיבוש, חוגגי יום הולדת ומסיבות רווקות. 

    סדנאות 

    בסטודיו בו עוברות הסדנאות, מונחות גם עבודותיה הרבות והייחודיות של ענבר, בהן תוכלו להתבונן, להפיק מהן רעיונות ליצירה האישית שלכם וכמובן לרכוש את אלו שאהבתם. 

    אתם מוזמנים לחשוף את הצד היצירתי שבכם וליהנות מחוויה מקורית ובלתי נשכחת. 

    נתראה בסדנא!

    ענבר סדנאות חימר.

    סדנאות 

    * משך הסדנא הינו בין 2-3 שעות 

    * הכלים נשארים לייבוש בתום הכנתם ולאחר מכין ניתן לקחת אותם ללא תוספת תשלום. 

    * הסדנאות מתקיימות בפרטיות מלאה ובקבוצות קטנות עד 10 אנשים.

  • חוות דעת גולשים
  • גלריית תמונות
  • מפה
נעים להכיר

נעים להכיר

ענבר רסקי
צור קשר
פרטים על המארחים
אמנית מוכשרת, בוגרת לימודי תרפיה ואמנות שהתאהבה בקדרות ובחימר תוך כדי לימודיה ופתחה מיד לאחריהם גלריית אמנות משלה.
הכי כדאי