שלח הודעה




ספא כברי בגליל

שלח הודעה




מידע אודות המתחם
קצת על האטרקציה
גלריית תמונות
מפה
קופונים
  • קצת על האטרקציה
  • עולם מפנק וחופשי מדאגות

     תראו קסם: אתם מגיעים אל ספא כברי בגליל, נשאבים אל הנוף, מתמכרים לאוויר הנקי, זוכים לעיסוי מקצועי ויוצאים עם חיוך ענק ושרירים רכים כמו מרגרינה. 

     

    לא מתחשק לכם לעצור לרגע ממירוץ החיים ולקבל במתנה את הרוגע, השלווה והאופטימיות המתחדשת? אנחנו בטוחים שמתחשק. הרי אם לא נעבוד קשה כדי לנוח, לשם מה נעבוד?

    ספא כברי בגליל הינו מתחם ספא כפרי משובח, המציע מגוון חוויות תרפיה בקליניקה ייחודית, השוכנת בתוך בקתת עץ מבודדת בנופי הגליל הצבעוניים. הספא המיוחד מעולה עבור זוגות, יחידים, קבוצות קטנות, ימי כיף, קבוצות עובדים ומסיבות רווקות. תוכלו להגיע בכל הרכב ולבחור בכל סוג של אירוח!

     

    אפשר גם אחרת

     

    ימי פינוק, אירועים וחגיגות בדרך מקורית ומהנה.

     

    בספא כברי בגליל, תיהנו מעיסוי מקצועי המוענק על ידי מעסה בכירה בעלת ניסיון של 18 שנים וצוותה הכולל מעסים מומחים, שמנוסים גם בלהפוך את החוויה שלכם לשמחה ומאושרת במיוחד. טיפולי הספא שלנו משלבים בין טכניקות טיפול ידועות (עיסוי שבדי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי משולב, עיסוי קרקפת, אבנים חמות ורפלקסולוגיה) לצד סגנונות טיפול ייחודיים כגון עיסוי בשיטת אלבאום, טיפול ספא צרפתי, לומילומי ועוד.

     

    אווירה רומנטית אחרת

    כל העיסויים נערכים תוך שימוש בשמנים ארומטיים חמים ולאור נרות. הפתיעו את בני הזוג שלכם במתנה מקורית ורומנטית במיוחד והגיעו איתם אל הספא שלנו לחוויה של הרפיה וחידוש אנרגטי. ניתן גם לבצע עיסויי בהזמנה, בו המעסה (בתיאום מראש כמובן) יגיע עד לצימר שלכם לטיפול רומנטי ומהנה, המחבר בין הגוף לנפש. 

     

    בוקר אחר של פינוק 

    תרשו לעצמכם לפנק את הראש, הגב, כפות הרגליים או בכלל הלב והנפש. ניתן בנוסף להגיע לארוחת בוקר בלבד, עיסויי בלבד או שילוב של שניהם יחד.

     

    אפשר גם אחרת

     

    שבע שעות בגן עדן

    ניתן לקיים במקום אירוח מיוחד בן 7 שעות בספא, הכולל עיסויים מרגיעים ומפנקים, ארוחת בוקר מגוונת ועשירה ואירוח כפרי, הכולל ג'קוזי ספא גדול בחצר המתחם, חלוקי רחצה רכים, שוקולד, פירות, קפה ותה צמחים. 

     

    לילה אחר של פינוק

    בספא כברי בגליל ניתנת האפשרות ללינת לילה, במסגרת אירוח בצימר כפרי הכולל עיסויים מרגיעים ומפנקים, טיפולי ספא זוגי ולינה ביחידת הנופש של הספא, המציעה חדר שינה ובו מיטה זוגית מזמינה, סלון, טלוויזיה, מטבחון מאובזר וחצר מטופחת בה נמצא ג'קוזי ספא גדול. בבוקר תוגש לכם ארוחת בוקר עשירה וכמובן, תוכלו ליהנות גם משלל אטרקציות ומסלולי טבע בקיבוץ כברי ובסביבה.  

     

    אתם מוזמנים לחוויה מלאת רוגע ונטולת מתחים שבסיומה, תחושו ברעננות, התמלאות באהבה וצמיחתן של אנרגיות חדשות ואופטימיות. 

     

    אפשר גם אחרת

     

    * הספא מתאים גם לשומרות מסורת

     

  • חוות דעת גולשים
  • גלריית תמונות
  • מפה
  • קופונים
  •  

     

     

נעים להכיר

נעים להכיר

שרית מייזלר
צור קשר
פרטים על המארחים
שרית הינה מטפלת מוסמכת המתמחה בעיסוי רפואי מקצועי, בוגרת מכללת אלבאום ומכללת תלתן ובעלת 14 שנות ניסיון במגוון סגנונות העיסוי.
הכי כדאי