שלח הודעה




חוות ורד הגליל – טיולי סוסים

מידע אודות המתחם
קצת על האטרקציה
גלריית תמונות
מפה
  • קצת על האטרקציה
  • חוות ורד הגליל משרתת את אורחיה מאז שנות השישים...

     

    חוות סוסים ורד הגליל:

    במרכז הפעילות בחוות ורד הגליל נמצאת חוות סוסים. אורוות הרכיבה של חוות סוסים ורד הגליל היא אחת האורוות הראשונות בארץ ולה מסורת ארוכת שנים של טיולי רכיבה על סוסים. מדריכים מקצועיים, מוסמכים וידידותיים מובילים את טיולי רכיבה על סוסים במגוון מסלולים הצופים לנוף בקעת גנוסר הכנרת והרי הגולן. 

     

     1

     

    טיולי רכיבה על אופניי הרים:

    בחווה 10 זוגות אופני הרים מקצועיות לגברים נשים ונוער

    לאורחים מזדמנים אנו מציעים להשכירן בעלות סימלית.

     

     

    מסעדת ורד הגליל:

    מסעדת ורד הגליל ממוקמת במבנה עץ ואבן מקומית, מוקף מדשאות ושיחים, צופה לרחבת הרכיבה ולהרי הגליל. מרפסת פרגולה מקורה עם מיזוג ואח עצים לארוחה נעימה וטעימה למול רחבת הרכיבה, הפרגולה מכילה 80 מקומות ישיבה ומתאימה גם לאירועים, במסעדה בפנים עוד כ 60 מקומות ישיבה. תפריט מגוון הכולל מנות אמריקאיות כגון: עוף בסל, המבורגר, סטייקים, הבשר טרי מיושן במקום ועסיסי. 

    פורל מעושן ("ספישל") בעצי חרוב על פי מתכון של ורד הגליל, מגוון סלטים ומנות ראשונות, תפריט לילדים וקינוחים משובחים: פאי תפוחים / פקאן. אורחינו נהנים ממבחר עשיר של יינות ומשקאות במחירים הוגנים. .

    ניתן לערוך במסעדה ארוחות לקבוצות בימי גיבוש וכינוסים או אירוע ערב מהנה וכן אירועים פרטיים כגון: ימי הולדת, חגיגות נישואין, בריתות, בר מצווה, חתונות עד 150 איש - כשר !!!

     

    FOOD1-(7)

     

    בנוסף תמצאו בחווה מועדון ממוזג לאורחי החווה: פינג פונג, ביליארד, משחקי שולחן, ספרייה, טלויזיה בכבלים, קט רגל, כדורעף, פינות משחק ומדשאות לילדים, פינות מנגל ללנים בחווה ועוד...

  • חוות דעת גולשים
  • גלריית תמונות
  • מפה
נעים להכיר
הכי כדאי