שלח הודעה




משק לוי – ג'יפים וקטיף עצמי

מידע אודות המתחם
קצת על האטרקציה
גלריית תמונות
מפה
  • קצת על האטרקציה
  • מי אמר פירות ולא קיבל?

    החקלאות הישראלית מהווה את אחד מסמלי המדינה שלנו מאז ומעולם ושפע הפירות שלנו משמש לנו כמקור גאווה בינלאומי. אבל בינינו, למי אין חיבה אמיתית לפירות האלה שמחכים רק לנו על העץ ולא עברו נפילות על הרצפה ואלף ידיים בסופר?

     

    סוף המדינה ימינה. זוהי הנקודה שלנו.

    30 דקות מראש פינה, 20 מהחרמון, 10 מיער אודם. כאן במטעי מושב שעל, נמצא אתר מיוחד לקטיף פירות עצמי, לטיולי ג'יפים מרהיבים וללינת לילה בחושות או באוהלים במתחם מסודר - משק לוי, המהווה את אחת האטרקציות המשובחות של הגולן. 

     

    קטיף עצמי 

     

    שלושה סוגי תותים וענבים בטעם מנגו! 

    מטעי שעל מנצחים על גידולי פירות יער ופירות אקזוטיים חמצמצים ומתוקים כבר יותר מעשרים שנה (מעל 30 סוגי פירות ליתר דיוק). כאן בין המטעים, השיחים והעצים הרבים, מחכים לכם פטל, דומדמניות, בלובריז (אוכמניות כחולות), תותי שדה, עץ ויער, שיזף סיני, תאנים, ענבים בטעם מנגו ועוד מגוון פירות שיוכלו למלא לנו את כל העמוד (וכמובן גם את הבטן). 

    עם היציאה לקטיף, תקבלו סלסלות קש אישיות, מפיות וקופסאות אריזה ובזמן שאתם כבר מדמיינים את עצמכם בתמונת שחור-לבן עם כובע טמבל, סרבל ומוזיקת רקע של להקת הנחל, נגיד לכם שכל הפירות כאן שלכם ובשבילכם וכמובן שתוכלו לאכול מהם כמה שרק תרצו! 

     

    קטיף עצמי 

     

     ג'יפויקה!

    משק לוי במטעי מושב שעל, מפיקים גם טיולי ג'יפים מרהיבים למשפחות, זוגות וקבוצות ברחבי רמת הגולן והצפון, על ידי צוות מקצועי המכיר היטב את השטח. כאן תזכו להרפתקה מושלמת של מרחבי נוף, נחלים, חיות בר במהלך ספארי לילה ועוד. בנוסף לטיול - ניתן לשלב ארוחת פויקה מדהימה בשטח (בשרית או צמחונית). 

     

    מתחם קמפינג מפנק

    לאחר שחרשתם את מטעי הפירות המרהיבים, השתתפתם בטיול ג'יפים סוער והפגנתם את כישוריכם בהכנת פויקה, אתם בוודאי זקוקים למנוחה ראויה. קמפינג משק לוי במטעי שעל, מציע לכם מתחם לינה ובילוי מפנק, בו תוכלו לבחור ללון בחושות בנויות או באוהלים האישיים שלכם. כאן לרשותכם שירותים נקיים ומסודרים, מקלחות חמות, אזור מקררים, פינות ישיבה וזולה, קפיטריה, פינות ברביקיו, פינת חי מתוקה בה ניתן ללטף בעלי חיים חמודים, ארגז חול, מתקני משחקים ואינטרנט אלחוטי חופשי (WI-FI).  

    מתחם הקמפינג מאובטח ונגיש לנכים וכולל שבילי גישה, תאורה מוסדרת ומתקנים מותאמים.  

     

    קטיף עצמי

     

    בואו לקחת חלק בפעילות מרהיבה וטעימה לכל המשפחה בקטיף משק לוי במטעי -ז"א מטעי מושב שעל.

     

    * עלות הקטיף: 30 ש"ח לאדם 

  • חוות דעת גולשים
  • גלריית תמונות
  • מפה
נעים להכיר

נעים להכיר

רוית גלנטה
צור קשר
פרטים על המארחים
רוית בעלת האתר והצוות המסור, ישמחו לארח אתכם לקטיף בעונה ולמסע ג'יפים מרהיב שמתקיים בכל ימות השנה.
הכי כדאי