שלח הודעה




התגעגעתם לקור? צימרים בצפון לחופשה מפנקת בעונה הגשומה

צימרים לחורף

לא צריך לחכות לקיץ. סוויטות ולדמנ'ס

 

 

כידוע, האזור הצפוני של הארץ מזוהה מכוסה בהרי הגליל והגולן, ועל אזור זה בעונת החורף מלווה בטמפרטורות נמוכות יותר ובכמות גדולה יותר של משקעים. בצפון הארץ, בדרך כלל עונת החורף מלווה בגשמים, ואם מדובר באזורים צפוניים במיוחד ייתכנו גם שלגם ורוחות קרירות. אולם בחורף, הנופים בצפון הינם מחזה מרהיב של ממש המתאפיין בהרים ירוקים, נחלים זורמים, מפלי מים גועשים ועוד. על כן מומלץ ביותר לתכנן חופשה בצפון הארץ, במיוחד בעונת החורף הגשומה.

 

צימרים בצפון- להתפנק מחוויה מושלמת.

כבר בנסיעה לצימר בו בחרתם לנפוש באחד מאזורי הצפון, תוכלו ליהנות מנוף עוצר נשימה שבהחלט יכול להזכיר מדינות ממחוזות רחוקים ומוריקים כמובן. במידה ובחרתם לנסוע בעונת החורף תוכלו גם להבחין במרחבים שלמים מכוסים בשלגים לבנים, שמעניקים לנופי הצפון את הייחודיות שלהם המזוהה לא אחת עם הנופים במדינות אירופה השונות. במהלך עונת החורף, הילדים עדיין לומדים בבתי הספר, ועל כן כאשר מדובר על חופשות בתקופות אלו, בדרך כלל מדובר על חופשות זוגיות.

 

חורף חם בצימר – הבחירה האידיאלית לחופשות רומנטיות.

הבחירה הכדאית ביותר עבור מי שמתכנן חופשה בעונת החורף היא צימרים בצפון המיועדים לזוגות, המבקשים למצוא מקום נעים וחם המתאפיין באווירה ביתית. במהלך החורף, אזור הצפון איננו מאוכלס בכמות גדולה יחסית של תיירים כך שניתן ליהנות גם משקט ומשלווה. אותם הצימרים שנבנו במיוחד עבור זוגות, יכולים לספק חוויה נהדרת דרך עיצוב שהותאם לחופשות אינטימיות, המעצים את ההנאה, הרומנטיקה והחמימות של הצימר במהלך העונה הקרה.

 

איזה ציוד כולל צימר בצפון לחופשות חורף?

צימרים לחורף יגיעו בדרך כלל עם ג'קוזי מרווח ומפנק, חימום באמצעות תנור עצים, בריכה עם מים חמימים, מתקני ספא, סאונה, חלוקים ונעלי בית חמימות ומפנקות, חלונות בסמוך לג'קוזי שבחדר המשקיף אל נוף עוצר נשימה, מטבחון מאובזר הכולל מכונת אספרסו, תה בטעמים מיוחדים ועוד. מומלץ לבחור באזור שנמצא בקרוב למסלולי הליכה מעניינים, בהם ניתן ליהנות ממיטב הנופים של צפון הארץ בעונה הגשומה.

 

אנו מאחלים לכם חורף חם, נעים ומפנק…

כתוב חוות דעת


אשר
* שדה חובה