שלח הודעה




וילות נופש בטבריה

וילות נופש בטבריה

וילה בית הלוגים צופה אל הכנרת

 

 

 

בגליל התחתון לצידה המערבי של ימת הכנרת נמצאת העיר טבריה, זו העיר היחידה הסמוכה לכנרת.

 

לטבריה יתרונות רבים והעיקרי המביא אליה המון תיירים הוא השילוב הדתי, כידוע ישו פעל סביב הכנרת ולכן הוקמו בסביבתה כנסיות רבות וטבריה מוגדרת כמרכז צליינות.
טבריה נחשבת כאחת מארבעת ערי הקודש (טבריה,ירושלים,חברון וצפת( ובמהלך השנה מגיעים אליה תיירים רבים מהעולם ולכן אטרקציות, מסעדות ואתרי תיירות פעילים בה גם בימי הקיץ וגם בתקופת החורף,שאינה שיא העונה בשאר ערי התיירות בארץ.

בשנים האחרונות אזור הצפון התפתח מאוד תיירותית גם עצם היותו אזור פסטורלי וטבעי ובנוסף הוקמו צימרים רבים בטבריה ומאוחר יותר גם וילות נופש בטבריה.

וילות נופש בטבריה הן חלק מוילות נופש בכל הארץ, אך השילוב בין נופש בוילה יוקרתית לבין נופש בטבריה הופכים את החוויה לנופש איכותי ומיוחד…

 

וילות נופש בטבריה בדומה לשאר הוילות מאובזרות במספר חדרים רב, כשכל חדר הוא סוויטה מפוארת ומרווחת הכולל מיטה זוגית וחדר רחצה (ישנן וילות בהם אין חדר רחצה בכל חדר – אלא חדרי רחצה משותפים), בנוסף סלון גדול מאובזר בטלוויזיה,DVD, מערכת שמע ומגוון פינוקים כמו למשל שולחן סנוקר, קונסולת משחקים וכדומה.
מטבח בוילות נופש הוא גדול לרוב ומאובזר במגוון כלי בית ומוצרי חשמל כך שתוכלו לבשל ולסעוד יחד בשולחן גדול, אך אם הגעתם להתפנק הזמינו שף פרטי או צאו למסעדות.
אורחי הוילות נופש בטבריה נהנים ממגוון מסעדות בעיר,בטיילת ועל חופי הכנרת, יש שפע מסעדות חלביות ובשריות, כשרות ויוקרתיות.

ישנות וילות נופש יוקרתיות בעיר,לרוב בוילות היוקרתיות תמצאו גם אטרקציות ופינוקים כמו למשל בריכת שחייה, ג'קוזי ספא וסאונה…יש המשלבות את כל האטרקציות ויש חלק עם אטרקציה אחת, ניתן לשלב גם טיפולי ספא וסדנאות.

 

וילות נופש בטבריה מתאימות לחופשה משפחתית,זוגית ואפילו לאירועים קטנים כמו יום הולדת או מסיבת רווקות / רווקים, תוכלו לתאם עם בעל הוילה ולערוך את הוילה בהתאם לאירוע, אם זו מסיבת רווקות ותרצו בלונים,פרחים, תרצו לשלב טיפולי ספא או אולי להזמין ארוחת בוקר, יש לתאם מראש עם בעל הוילה.

טבריה ידועה כעיר תיירותית גם מעצם היותה קרובה לכנרת, אורחי וילות נופש  או בתי מלון בעיר וסביבתה, יוכלו לשלב אטרקציות מים כמו סקי מים,שייט וכדומה לחופשה אתגרית ומהנה…

 

 

כתוב חוות דעת


אשר
* שדה חובה