שלח הודעה




לומדים ונהנים: האטרקציות שמלמדות אותנו דברים חדשים

אומרים שבית הספר הוא המקום שמלמד אותנו את הבסיס הטוב ביותר לחיים. אבל לא רק בו אנחנו מקבלים הדרכות ושיעורים בכל מיני נושאים. בעצם, דברים חדשים אפשר ללמוד בכל מקום ובכל זמן: במהלך החופשה, הבילוי המשפחתי, או אפילו הזמן הפנוי שלכם בבית.

אז לכבוד החזרה ללימודים קבלו את חמשת האטרקציות הגדולות שיעבירו לכם את ההדרכה המעניינת, המהנה והמלמדת ביותר, שאחריה תצליחו לזכור את כל החומר גם מבלי לשנן למבחן:

 

 

1. לרחף בכיף – לתלמידים שלא אוהבים שגרה

טיסות נחשבות לאטרקציה בפני עצמה וכאשר אתם מספרים לאחרים שטסתם לבד בכלי טיס שונה, אתם יכולים לחוש בסקרנות האנשים שעומדים מולכם.

 

מה לומדים: לרחף בכיף מציעה טיסות חוויה בטרייק (טרקטורון מעופף) מעל התבור ורחבי עמק יזראל בליווי מדריך שיתעופף אתכם גבוה בשמיים. כדי שתוכלו ליהנות מהחוויה ועל הדרך גם לדעת מה צריך לעשות ברגעי ההמראה והנחיתה, החברה מעניקה תדריך בטרם היציאה לדרך על מבנה הטרייק, מסלול ההמראה והטיסה וכמובן כמה כללי בטיחות חשובים. לא רק שיעור תאורטי יש כאן, אלא גם יישום ותרגול "יבש" על הקרקע.

 

נקודות בונוס: לאמיצים שביניכם מחכה חוויית "טייס ליום אחד", בה תוכלו לתפעל את הטרייק בעצמכם, את בקרת הטיסה ואת ההגאים. המדריך הגאה כמובן, יישב ממש מאחוריכם ויסייע לכם בפעולות הניווט.

 

טקס הענקת הציונים: כאשר תסיימו את התדריך, תוכלו לזנק פנימה, לפרוש כנפיים ולעוף…

 

10444021_761384210617625_5306719891923074454_n (1)

מה עדיף – שיעורי טיסה או שיעורי בית? לשיפוטכם.

 

2. סגווי על המים – לילדים שמשתגעים על אופניים חשמליים

אחד הכלים הממונעים המתוחכמים והמשעשעים ביותר לנסיעה, שמוציא אתכם מכבישי האספלט הישר לתוך השטח ונחלי הצפון.

 

מה לומדים: הנסיעה בסגווי פשוטה מאוד, אך שונה מעט מנסיעה על כלים אחרים ולכן בטרם היציאה המדריך יערוך לכם היכרות עם הכלי, עם הפעולות שהוא יכול לבצע וכיצד לשלוט בו. גם כאן יש כמובן כללי בטיחות חשובים ותרגול על הסגווי לפני היציאה לדרך. ההנאה מובטחת.

 

נקודות בונוס: הנסיעה בשטח שונה מזו העירונית וכוללת מעט יותר אתגר. נסו לנווט בזריזות את דרככם בין העצים, בעלייה ובמורד, אם תצליחו, המחמאות מהמדריך (ומאיתנו) מובטחות.

 

טקס הענקת הציונים: הפגנת השליטה בתרגול המעשי שלפני, תזכה אתכם בחוויה מדהימה ומהנה במיוחד של שילוב הטבע והנוף וכלי התחבורה הכי מעניין שאי פעם נוצר.

 

627242_167633856705908_2665

שיעור הזהירות בדרכים של הטבע

 

3. פיינטבול חוויה בגלבוע – לתלמידים שהצלצול הוא בשבילם

אם אתם מחשיבים את עצמכם כאוהבי אקסטרים, זה המקום בשבילכם. כאן במתחם האקסטרים הענק (שנפרש על פני שטח עצום של 60 דונם, ליתר דיוק) מחכים לכם שתי זירות פיינטבול, טיולי אופניים חשמליים, מטווחי חץ וקשת ועוד שפע פעילויות במיוחד בשבילכם, האנשים עם הקוץ ב…

 

מה לומדים: לפני כל פעילות, יוסבר לכם כיצד לשחק ובאיזה ציוד תשתמשו. אם אתם עומדים לשחק באחד ממגרשי הפיינטבול, יוסבר לכם איך לתפעל את הנשק (כולל תרגול ירי כמובן), מהו ציוד ההגנה והכי חשוב – כיצד משחקים, איך מתכננים את האסטרטגיה הקבוצתית ואיך שומרים על הכללים בפנים, מבלי לרמות.

נקודות בונוס: חוויה בגלבוע מאמינים שאלמנט ההפתעה, ממש כמו השאלה במבחן שלא התכוננתם אליה, הוא הלמידה הטובה ביותר. לכן שפע אפקטים כמו מסכי עשן ותאורה מיוחדת יהפכו את החגיגה לאקסטרים האולטימטיבי. נראה אתכם מנצחים.

טקס הענקת הציונים: כאן המטרה היא לא להצטיין, לנצח או לדייק בפגיעה, אלא דווקא ליהנות. אם הקשבתם היטב לחוקים ומהלך המשחק, מובטחת לכם הנאה בלתי נשכחת.

 

10848789_306773349528229_57

שיעור בגיבוש, קבוצתיות ואתגר. שיעור חובה בכל מערכת חינוך

 

4. פארק אקטרים עכו – לאלה שאוהבים לטפס על גגות בית הספר

אחרי שיושבים זמן רב באותו מקום, כמו בשיעורי היסטוריה, יש דחף עז לצאת החוצה ולפרק את האנרגיות, או בעצם לבצע כל פעולה שכל קשר בינה לבין מלחמת העולם והאימפריה העותמאנית מקרי לחלוטין. פארק האקסטרים החדש והמרתק שנבנה בעכו, הוא מפלט מצויין לכל נפש אנרגטית שובבה שאוהבת לאתגר את עצמה בדברים חדשים ובמקרה שלנו, טיפוס מעלה, הרחק מהעיניים שיש למורה בגב.

 

מה לומדים: טיפוס טוב הוא טיפוס בטוח. לכן, לפני שתתחילו בטיפוס על הקיר העצום (הגדול ביותר במזרח התיכון) תצטרכו להתאזר במעט סבלנות ולהצטייד בחגורת הבטיחות, הקשירות המיוחדות וסימני ההתקשרות עם המפעילים שלמטה.

 

נקודות בונוס: אם צלחתם את הקיר ללא קושי, תוכלו לנסות את נדנדת הסווינג הענקית (15 מ' בגובה), מסלול גשרים תלוי בשני גבהים, אומגה תלולה ובנג'י הגבוה ביותר בישראל. בהצלחה לנבחנים!

 

טקס הענקת הציונים: המתחם החדש מחכה לשבירת השיאים שלכם. לא נאמר לנו במפורש, אך יש לנו הרגשה שאם תצליחו, השיא שלכם עוד יסופר בהמשך.

 

11329837_903057359732900_606956139500931856_n

הנחישות וכוח הרצון נולדים כאן. וגם בשיעורי המתמטיקה.

 

5. אינדיגו מרכז פעילויות ימי – לאלה שאוהבים לצלול אל תוך השולחן בשעת אפס.

חוויה מעולה בעיקר בחגים, כשמזג האוויר החם מאפשר טבילה מרעננת בים בתוספת הרפתקה מעניינת לאורך חופי אכזיב במספר אפשרויות: טיולי צלילה, שנורקלים, חתירה בסאפ או קייק, שייט בסירות טורנדו מהירות ועוד.

 

מה לומדים: לפני כל הרפתקה תוכלו להאזין להדרכה בה יוסבר לכם לאן שטים וכיצד, כאשר במהלך הטיול ישנן כמה תחנות בהן יעצור המדריך ויספר על המקום בו אתם נמצאים. מעבר לכך, תוכלו ללמוד כיצד להתוות את דרככם בתוך המים, כיצד לשוט יחד ואיך באמת צוללים נכון.

 

נקודות בונוס: אינדיגו היא חברה מנוסה בעולם הצלילה, שמפעילה בנוסף מועדון צלילה עם הדרכות בכל הרמות, ממתחילים ועד מקצועיים. אנחנו מבטיחים שהשיעור הזה אפילו מהנה יותר משיעורי חברה!

 

טקס הענקת הציונים: אחרי הדרכה ותרגול ביבשה, תוכלו לקפץ בשמחה אל המים ולהתחיל בחוויה.

 

skhjdkjdk-(1)

יוכנסו שיעורי הצלילה בבית הספר לאלתר!

 

כתוב חוות דעת


אשר
* שדה חובה