שלח הודעה




מסעדות בגליל

מסעדת אלומה

מסעדת אלומה

אם אתם מחפשים מסעדות בצפון וודאי תופתעו לדעת עד כמה האפשרויות מגוונות. באיזור הגליל ישנן מסעדות רבות  – מסעדות בגליל תפסו תאוצה גם עקב ריבוי האוכלוסיה באיזור וגם עקב ריבוי התיירות בצימרים בגליל. אם אתם תושבי הצפון אתם בטח יודעים שיש מגוון מסעדות בגליל שתוכלו להתענג בכל פעם מחדש
באחת מהן. מסעדות בגליל מציעות מגוון סוגים וטעמים מיוחדים, לכל איזור יש את המסעדות המיוחדות לו. מסעדות בגליל המערבי למשל, לרוב יתבססו על טהרת הדגים ומאכלי הים עקב הקרבה לים. כמובן שישנן מסעדות בגליל המציעות תפריטים שונים כגון בשרים, חלביות, בתי קפה שונים ועוד.
 
מסעדות בגליל העליון יספקו לכם עניין רב וחלקן אפילו ישלבו  משחקי חברה, שירה בציבור ועוד כחלק מחווית הארוחה. ישנן מסעדות בגליל המציעות מגוון יינות מגוון מהאיזור ואתם תוכלו להנות מטעימות ואפילו מהדרכות יין ממדריכי יין מקצועיים כמובן שגם תוכלו לרכוש בקבוק שאהבתם.
 
כיום עידן רשתות המזון עלה שלה והן לא מציעות רק ג'אנק. יש רשתות מזון המספקות תפריט בריא ומוכר לכולם כך שאם אתם מחפשים מסעדות בגליל ואתם מקובעים בטעמכם תמיד ישנה האפשרות להיכנס לאחת מאותן רשתות מזון המוכרות לכולם. אני באופן אישי ממליצה לא לוותר על מסעדות בגליל .
 
אבל כיצד תדעו אילו מסעדות בגליל מומלצות ושווה לבקר בהן? אם החלטתם לצאת לחופשה בצימרים בגליל יחכו לכם בצימר מידע על מסעדות בגליל, הדרך הטובה ביותר כדי לא לטעות היא לשאול את בעלי הצימר על מסעדות בגליל שהן המומלצות ביותר – כי הרי אין חכם כבעל נסיון. תוכלו להתייעץ עם חברים שכבר בילו חופשה בגליל וניסו חלק ממסעדות בגליל. תאמינו לי שהבעיה שלכם לא תהיה למצוא מסעדה טובה אלא להחליט איזו מסעדה מבין מסעדות בגליל תתאים לכם.
 
בשבת שעברה אני, בעלי וילדי התעוררנו העברנו את הבוקר בכיף בבית בצפייה בטלוויזיה וקריאת עיתונים בשעות הבוקר המאוחרות הבטן החלה לקרקר אז חשבנו למה שלא נצא לאכול בחוץ? פתחנו את האינטרנט וחיפשנו מסעדות בצפון. מהר מאוד מצאנו מסעדה שמקובלת על כולנו, רוב המסעדות בעלות אתר באינטרנט המאפשר להציץ בתפריט. עלינו לאוטו ונסענו צפונה… בדרך גילינו עוד מסעדות רבות… הגענו אל המסעדה שלנו והתענגנו על ארוחת הצהריים שלנו, זו הייתה שבת נפלאה והחלטנו שנצא יותר בשבתות למסעדות באזור הצפון ובגליל בכלל.
 
לסיכום: אני ממליצה בחום לצאת לטעום מאכלים מיוחדים באחת מתוך מגוון המסעדות בצפון ובייחוד בגליל. אתם לא תצטערו ותנצלו יום שמש יפה כדי לטייל קצת בצפון. כפי שמרתי בהתחלה אתם תופתעו לגלות כמה מסעדות בגליל הן מגוונות , מעניינות ומציעות תפריט ייחודי. 

כתוב חוות דעת


אשר
* שדה חובה