שלח הודעה




טיולי טרקטורונים לקבוצות

טיול קבוצתי בטרקטורונים

טיול קבוצתי בטרקטורון – חוויות שטח

 

אם אתם נוסעים לצפון כקבוצה גדולה, בוודאי תעדיפו בילוי משותף שכולכם יכולים ללא יוצא מן הכלל, לקחת בו חלק פעיל. טיולי טרקטורונים לקבוצות בצפון הם דרך נפלאה לשלב בדיוק את כל האלמנטים שדרושים לכם להנאת כולם ומאפשרים להכיר את השטח מקרוב וליהנות מנופים שאפשר לראות ביחד רק דרך מסלול הנסיעה. גם בשיא העונה, כאשר כל המקומות עמוסים במבקרים ואף קבוצות כמוכם, תכלו ליהנות מטיולי טרקטורונים לקבוצות המאפשר לכם בילוי פרטי ומיוחד.

 

גיבוש קבוצתי באווירה אחרת

בשנים האחרונות, טיולי טרקטורונים לקבוצות הפכו לבילוי מבוקש בצפון לגיבוש היוצר אווירה מלכדת לקבוצות, המבקשות לחוות אטרקציית שטח אתגרית שסביר להניח שתמיד יהיה מישהו בקבוצה שטרם התנסה בה. במסגרת המסלול המהנה, תוכלו להתנסות בנהיגת שטח עם החברים הטובים או מספר משפחות הנופשות יחד תוך עצירה בנקודות מיוחדות ופינוק בתה צמחים או קפה בשטח. משך הטיול הוא שעה וחצי לערך, זה אולי נראה כמו מעט לבילוי הגון אך החוויה בהחלט מממצה ומענגת ותשאיר אתכם עם טעם של עוד על מנת שתוכלו לשוב ולהפיק יותר מהטיול גם בפעם השנייה. טיולי טרקטורונים לקבוצות הם יציאה ראויה מן השגרה לטובת ניתוק ובילוי הדדי מפנק.

 

כל חברה המאפשרת נהיגה של טרקטורונים בצפון היא מוסמכת ובעלת כל אישור נדרש. כאשר אתם מתכננים חופשה שנכלל בה גם טיול שטח, חשוב לדבר מראש עם החברה המפעילה על מנת לוודא את תנאי השטח, דרגת הקושי והתאמת המדריכים אליכם כקבוצה כדי להפיק מן הטיול את המיטב.  בכל אזור בצפון תוכלו למצוא מגוון של חברות המציעות נהיגת שטח לכל הרכב, תוך נסיעה בנחלים (מומלצת מאוד בעונת החורף) או נסיעה בפרדסים (מומלצת ביותר בקיץ), תוכלו גם לקבוע את שעת הפעילות לשעות הזריחה, בין ערביים ושקיעה וישנן גם חברות המציעות טיולי לילה להרפתקנים במיוחד.

 

טיולי טרקטורונים לקבוצות הם תמיד הבילוי המרתק, המהנה והאהוב ביותר על כל החברים. הצטרפו גם אתם לחוויית השטח המוטורית וכמובן הגיעו עם אנרגיות וחוש הרפתקנות מפותח, כדי שתוכלו ליהנות מאטרקציה בלתי נשכחת בצפון, שתרצו לחזור אליה שוב ושוב…

כתוב חוות דעת


אשר
* שדה חובה