שלח הודעה




טיול משפחתי בגליל המערבי

מפגש סוער עם הטבע, טעימות משובחות ישר מהמחלבה ונסיעה פרועה על ריקשה. זה מה שקורה כשכל המשפחה נהנית מכל העולמות.

מכירים את זה שהרעב קופץ לבקר ולמרות שהמקרר עמוס, עדיין תפתחו ותסגרו אותו מספר פעמים לפני שתחליטו? ברוכים הבאים לגליל המערבי, מקרר ענק וגדוש פעילויות ללא הפסקה. שפע אפשרויות גורם לפעמים לחוסר קבלת החלטה בין מה שכדאי ומומלץ לעשות בעיקר עם הילדים ולכן קפצנו לעשות לכם את היום. המדריך מבקש שתרכזו יחדיו את כל המשפחה, הצטיידו בפק"ל קפה, בקבוקי מים והגנה מהשמש והתניעו את האוטו אל האזור הכי מגוון ומסקרן ברחבי המדינה.

 

את היום המשפחתי המרגש אנו פותחים במושב בן עמי, עם ארוחת בוקר משובחת במסעדת פורטובלה – מסעדה חלבית מקומית ומפורסמת, ששוכנת בסמוך למחלבת עזים וממנה מכינה גבינות טריות ומאפים ביתיים לצד כל מאכלי הבוקר הישראלי. המסעדה כשרה ולכן איננה פעילה בשבתות ובנוסף בעלת נגישות מלאה לנכים. התפריט המגוון כולל גם מנות רבות שמתאימות לילדים ולהעדפות הטעם האישיות של כל אחד.

 

טיפ מאיתנו: המקום מציע טייק אוואי שתוכלו לקחת איתכם לצימר. אז אתם נופשים בסביבה, אל תשכחו לבקש לארוז לכם גבינות, לחמים, קונפיטורות וממרחים.

 

מסעדת פורטובלה

טעם משובח והתאמה מושלמת לכל גיל

 

לאחר שהתחלנו את הבוקר ברגל ימין, נמשיך אל אופן בטבע – מסלולי טיול והשכרת אופניים. החברה ממוקמת בתוך מושב בן עמי ומעבר לאופניים הרגילות והשגרתיות, מומלץ לנסות דווקא את המעניינות יותר: אופני טנדם המיועדות לשני רוכבים וריקשה – תלת אופן. אופן בטבע מספקת גם התאמה מלאה של המסלול עבורכם בהתאם לרמת הקושי ואפילו את תוואי הדרך הרצוי עבורכם.  המסלולים המותאמים למשפחות הם מישוריים בעיקר ובמסלולים מעגליים קלים לניווט.

 

טיפ מאיתנו: החברה משכירה בנוסף פק"ל קפה בתוספת כיבוד. פנקו את המשפחה בפיקניק איכותי בשטח מול הנוף.

 

אופן בטבע

הטיולים לא שגרתיים. וגם האופניים

 

תוספת נפלאה לכל גיבוש משפחתי היא בעלי חיים. לאחר שהפגנו שליטה מוחלטת באופניים, ניסע מבן עמי כ-15 דקות (לכל היותר) אל מושב כברי הצופה לנוף משגע ובו נפגוש את חוות כברית – טיולי סוסים מרהיבים בליווי והדרכה צמודה ומקצועית. רק חכו כשתראו איך הילדים הקטנים מתרגשים לפגוש את הסוסים החמודים בזמן שאתם מתרשמים מיופיים.

 

טיפ מאיתנו: רכיבה על סוסים תורמת ליציבה נכונה של הגוף, קשיי נשימה, העלאת הדימוי העצמי ותחושת אחריות אישית. כך תוכלו להעניק לכם ולילדים חוויה מלאה, מגבשת ובריאה.

 

חוויה משכרת ואצילית לכל הגילאים

 

 

את ארוחת הצהריים המאוחרת נאכל בקרבת מקום, ביישוב מעלות-תרשיחא הצמוד ליתר דיוק. זהו יישוב קטן ושקט אך מלא מבקרים. כאן תוכלו לבחור בין שתי מסעדות הממוקמות כמעט אחת מול השנייה ומתאימות מאוד לילדים ומבוגרים כאחד.

הראשונה – בורגרים: סניף הרשת המצליחה שמגישה מיניבורגרז בטעמים עם תוספת לבחירה. המקום סולידי ושקט מאוד והמנות מוגשות תוך שירות אדיב וחביבות יוצאת דופן.

השנייה – הסושייה: סניף המסעדה האסייתית הידועה שמגישה מגוון מנות בטעמי המזרח הרחוק. המקום מתאפיין באווירה דינמית ומידה רבה של אכפתיות במהלך כל הישיבה במקום.

 

טיפ מאיתנו: לשתי הרשתות מבצעים ספונטניים מתחלפים ומשתלמים. כדאי לברר במקום.

בנוסף, אם אתם נשארים ללון בצימר בסביבה – כדאי להיכנס לסופר הנמצא ממש ליד שתי המסעדות לרכישת מצרכים והשלמות.

 

בורגרים מעלות תרשיחא

תראו לנו את הילד שיסרב.

 

הסושייה סניף מעלות תרשיחא

כן, גם ילדים אוהבים.

 

 

הערב מתקרב ועמו גם סוף היום. וממש לא תהיו חייבים לנסוע הביתה ולקטוע את קסמו של הגליל המערבי. ברחבי כל האזור ישנו מגוון עצום של צימרים לנופש לכל סוגי ההרכבים ולכל מספר אפשרי של מתארחים.  למתחם לינה מושלם לכל המשפחה, מומלץ לחפש מתחמי נופש גדולים הכוללים עניין רב לילדים, בריכה נעימה ותחושת רוגע כללית.

אחוזת טרה קוטה במושב מעונה, היא מקום שכזה בדיוק. כאן לרשותכם 11 יחידות נופש בתוך מתחם נופש בהשראת אחוזות הפאר הספרדיות, בריכה גדולה ובנוייה המותאמת גם לרחצה בעונת החורף (מחוממת ומקורה), מדשאות נרחבות ואפילו חוות סוסים.

 

אטרקציות בצפון

מתחם נופש ייחודי ומתאים במיוחד למשפחות. אחוזת טרה קוטה.

לחיפוש מקומות נוספים לנופש וללינה איכותית, לחצו כאן.

ATR מאחלים לכם בילוי מושלם והנאה בלתי נשכחת!

 

 

כתוב חוות דעת


אשר
* שדה חובה