שלח הודעה




יום כיף חלומי עם קאזה מוזס

קאזה מוזס

בדיוק הפינוק שרציתם. וילה קאזה מוזס

 

במקום לזגזג בין אזורי הצפון השונים, מלאי של אטרקציות וההתלבטות הקשה ביותר בנושא ההעדפות האישיות של כל אחד, הביאו את הקבוצה או צוות העובדים שלכם אל משהו שהם בטוח יאהבו – וילת נופש קאזה מוזס.

 

קאזה מוזס ממוקמת במושב עין יעקב הציורי בגליל המערבי וכבר הספיקה לרכוש לעצמה את התואר "יוקרתית במיוחד". זאת בשל אפשרויות האירוח האינסופיות שבה, בתוך מתחם נופש מפנק ומרהיב.

 

אז מה מחכה לנו כאן?

 

מעבר לעובדה שיפה כאן, בקאזה מוזס, תוכלו לכייף ולהתגבש בבריכה הענקית (מחוממת בחורף) ובג'קוזי ספא מקורה, פינות ישיבה, שולחנות פינג פונג וסנוקר וחלל פנים גדול, מרשים ומרווח. אם תכננתם הרצאת עובדים, הקרנת סרט אודות משתתפי יום הגיבוש או סדנה משותפת, תוכלו להקרין את הכל על גבי מסך ענק המצויד במערכת קולנוע ביתית ונגן DVD. קאזה מוזס קרובה אל אטרקציות רבות ותוכלו לשלב את השהות בה עם פעילות מגבשת. בקאזה מוזס, ניתן לקיים טיפולי ספא, ליהנות מארוחות משובחות ולשלב סדנאות אורח. תהיו בטוחים שנופש כזה, אף אחד לא יוכל לשכוח.

 

גם לקבוצות מגיע לצאת אל ימי כיף ובילוי וכמובן – האפשרות ליהנות מנופש איכותי ומושקע. קאזה מוזס מזמינה אתכם אל יום כיף מדהים שיתרום לגיבוש, לחוויות משותפות ומנוחה עבור כל המשתתפים ובעיקר עבורכם.

 

 

 

כתוב חוות דעת


אשר
* שדה חובה