שלח הודעה




אטרקציה לחובבי החיים הטובים – צימרים יוקרתיים עם בריכה

 

צימרים יוקרתיים עם בריכה

חיים טוב. אחוזת קאזה מוזס

 

אין כמו חופשה בצימרים יוקרתיים עם בריכה, במיוחד במדינה חמה כמו ישראל. לא קשה במיוחד למצוא צימרים יוקרתיים בישראל, בוודאי שלא באיזור הצפון, ובצימרים יוקרתיים רבים יש גם בריכה. השילוב הזה, של צימרים יוקרתיים עם בריכה, הוא בהחלט שילוב מנצח, ועליו נדון בכתבה זו.

איזור הצפון משופע בצימרים, רובם איכותיים למדי וחלקם אף יוקרתיים מאוד. בצימרים היוקרתיים ביותר יש גם בריכה, וזה כמובן משדרג מאוד את החופשה. צימרים יוקרתיים עם בריכה הם מהנים מאוד והחופשות בהן הן כיפיות ובלתי נשכחות. אך חשוב לזכור, כי בצימרים יוקרתיים עם בריכה יש לשים לב גם לכמה כללי זהירות ובטיחות.

 

בכל פעם שנוסעים לצימרים יוקרתיים עם בריכה, חשוב לזכור כי בכל הקשור לפעילויות הקשורות למים, יש לשים לב להוראות הבטיחות. זה כמובן כיף מאוד שיש בריכה פרטית ליד הצימר, אבל זה לא כל כך כיף כאשר לא שומרים על הכללים בבריכה. זה בהחלט עלול להוביל למצבים לא נעימים… לכן, כאשר נוסעים לצימרים יוקרתיים עם בריכה (במיוחד כאשר נוסעים עם ילדים), יש לתת חשיבות לנושא זה.

מלבד העניין החשוב הזה, יש כמובן חשיבות גם לכמה נקודות עיקריות, כאשר נוסעים לצימרים יוקרתיים עם בריכה.

אני נוסע עם משפחתי לפחות 3 פעמים בשנה לצימרים, בדרך כלל באזור הצפון. אם אנחנו רוצים להתפנק במיוחד (ואם התקציב שלנו מאפשר זאת), אנחנו נוסעים לצימרים יוקרתיים ורצוי מאוד עם בריכה.

בחום של ישראל, אין דבר יותר מהנה מאשר לקפוץ למים הצוננים של בריכה פרטית באמצע הקיץ, במיוחד אם הבריכה הזו היא בסמוך לצימר יוקרתי. יש מקומות שניתן להשתכשך בהם בבריכה גם בחורף (כאשר הבריכה היא מחוממת). חשוב כמובן לוודא שהצימר הוא באמת יוקרתי ויש בו את כל מה שצריך, בין היתר – ג'קוזי מפנק, מטבחון מאובזר בכל טוב, מערכת קולנוע ביתית איכותית, גינה גדולה עם דשא ופינת מנגל, מרפסת שמש ועוד.

 

לסיכום, אני בהחלט יכול לומר (מניסיון) כי חופשת צימרים יוקרתיים עם בריכה היא אחת מהחופשות המהנות ביותר, במיוחד אם המדובר בצימרים יוקרתיים עם בריכה באיזור הצפון. אחרי שתיסעו לחופשה שכזו, תבינו בדיוק על מה אני מדבר!

 

 

כתוב חוות דעת


אשר
* שדה חובה