שלח הודעה




אטרקציה לציבור המסורתי – צימרים לדתיים עם בריכה

צימרים לציבור הדתי

מותאם ואיכותי. סוויטות ולדמנ'ס

 

 

אין כמו חופשה בצימרים עם בריכה.  המשפט הזה נכון לכל סוגי האוכלוסיות. הציבור החילוני והציבור הדתי כאחד מאוד אוהב להשתכשך בבריכה במהלך החופשה שלו ולכן צימרים עם בריכה פרטית הפכו לכה פופולאריים. כאשר מדברים על צימרים לדתיים עם בריכה, אנו מדברים על צימרים המיועדים למגזר הדתי שיש בהם גם בריכה בנוסף לכל שאר האלמנטים המיועדים למגזר זה. צימרים לדתיים עם בריכה קיימים בכל רחבי הארץ, ובמיוחד בצפון (אך גם באזורים אחרים). הצימרים הללו בדרך כלל מושקעים מאוד, יוקרתיים וגם לא זולים. בצימרים לדתיים עם בריכה אפשר לשמור את השבת, לשמור כשרות, וגם ליהנות מחופשה חלומית הכוללת גם בריכה פרטית. בכתבה זו נפרט אודות התחום המתפתח של הצימרים לדתיים עם בריכה בישראל.

 

במדינה חמה כמו ישראל, צימרים עם בריכה הם תענוג של ממש, ואין זה משנה אם אתם צעירים, מבוגרים, רווקים, נשואים, חילוניים או דתיים. גם משפחות דתיות ומסורתיות מחפשות צימרים לדתיים עם בריכה וההיצע הוא בהחלט מגוון ואיכותי. מה ניתן למצוא בצימרים לדתיים עם בריכה? את כל מה שניתן למצוא בצימרים המיועדים לציבור החילוני ועוד… בצימרים לדתיים עם בריכה, יש לפני הכל את האופציה לשמור כשרות ולשמור על השבת ובנוסף לכך יש בצימרים הללו את כל הנדרש מבחינת אבזור וריהוט, וזה לא פחות חשוב…

ומה כולל האבזור הזה? את כל מה שצריך על מנת להפוך חופשה מרגילה לבלתי נשכחת – ג'קוזי כיפי, רהיטים איכותיים, מרפסת שמש, מטבחון מאובזר, גינה גדולה עם דשא וכמובן – בריכה פרטית איכותית. לכל אלה יש להוסיף כמובן את כל מה שחשוב לציבור הדתי – אופציה לעזיבת הצימר במוצאי שבת על מנת לא לחלל שבת, שני כיורים במטבח על מנת להפריד בין בשר וחלב, שמירה מוחלטת על כשרות ואווירה נעימה ומרגיעה החשובה לשמירה על השבת. ישנם צימרים שיש בהם את כל אלה ולאו דווקא מיועדים לציבור הדתי, וישנם צימרים אשר קהל היעד הספציפי שלהם הוא הציבור הדתי.

כל משפחה המחפשת צימרים לדתיים עם בריכה צריכה להחליט מראש מהם הצרכים שלה ועל פיהם לחפש את הצימר המתאים לה ביותר. אני בהחלט יכול לומר כי בכל הקשור לתחום הצימרים לדתיים עם בריכה בישראל, המצב הוא בהחלט מעודד ומשתפר מדי שנה.

כתוב חוות דעת


אשר
* שדה חובה