שלח הודעה




אטרקציות בצפון – כל מה שרציתם לדעת

אטרקציות בצפון

לשים את האצבע ולבחור לאן להגיע

 

יש מי שלא אוהב את החופש? תחושת הזמן הפנוי קוסמת לנו ברוב הזמן, בעיקר מכיוון שהיא לא תמיד זמינה לנו. ומכיוון שנפש האדם שואפת תמיד לאושר – ביום החופשי שלנו אנו מנסים להגשים ממנו כמה שיותר.

אטרקציות בצפון הן במידה רבה מפלט מיוחד מן השגרה אל האושר. או בקיצור – החיים הטובים. אטרקציות בצפון מספקות לנו דרך ליהנות מהדברים שבדרך כלל לא מזדמן לנו לנסות: רכיבה על סוסים, טיול אופניים, או סדנת גיבוש משפחתית מהנה.

שמחת החיים הקופצנית והתוססת של הצפון, היא אחת הסיבות שבעקבותיה מבקרים רבים מגיעים הנה ולא רק פעם בשנה, אלא כמעט בכל שבת חמימה ונעימה. וגם כמובן כדי לשחק בשלג בחורף.

 

אז מה מחכה לנו כאן?

מעבר לנופים היפהפיים שמציע כל אחד מאזורי הצפון, ממתינים לכם מגוון מסלולי הליכה לפי רמות קושי (מומלץ לוודא את רמת הקושי בטרם היציאה למסלול), בתוך המים, בין מטעים, בין יערות ואל עבר תצפיות נוף חלומיות. אם הרגל מדברת אליכם פחות, תוכלו להעלות את הדופק בטיול טרקטורונים, ג'יפים, רייזר או באגי סוערים, להתחבר אל הקסם שברכיבה על סוסים, ללמוד לשלוט בקיאק או בקאנו וללמוד יצירה והכנה של דברים חדשים באחת הסדנאות.

הספורט הימי כאן נחשב לאחד מהפעילויות המוצלחות של מגוון אטרקציות בצפון וכולל סירות טורנדו מהירות, גלשני רחיפה ועוד. בצפון ניתן ליהנות גם מימת הכנרת וגם מהים התיכון, כך שאותה חוויה שנהנתם ממנה על מי הכנרת, יכולה להיות שונה בתכלית ומהנה לא פחות גם בתוך הים התיכון.

לילדים בצפון לעולם לא משעמם. מגוון פירות ממתינים לכם בקטיף, פינות ליטוף חמודות ושטחי מרעה הכוללים עזים, פרות וכבשים הם מראה נפוץ ביותר, שקשה לפספס. בפארקים המוסדרים דוגמת אגם מונפורט או מרכז קנדה, תוכלו ליהנות עם הילדים מהחלקה על הקרח ובאולינג. בילוי משפחתי מומלץ ביותר לאלו מכם המחפשים אטרקציות בצפון למשפחות הוא פיינטבול. אטרקציה דינמית וייחודית.

 

יש הכל ולכולם 

אל אטרקציות בצפון מוזמנים להגיע כולם! קבוצות חברים, משפחות, זוגות, קייטנות, תנועות נוער וועדי עובדים. השקט והפסטורליות שמספק הצפון, תורמים לתחושה קלילה ואפילו מגבשת. קבוצות רבות חוזרות מכאן לאחר יום כיף חווייתי לצוות העובדים כשהן מלוכדות הרבה יותר. זוגות ומשפחות שבים הביתה עם זיכרונות חדשים והרבה טעם טוב וציפייה לביקור הבא. לאלה מכם שמעדיפים חופשת בטן גב מפנקת, ממתין מבחר עצום של מתחמי נופש שיספקו לכם את כל הרוגע והשלווה הנחוצים לכם. תוכלו לבחור בין צימרים ווילות נופש, במספר חדרים לבחירתכם ובהעדפותיכם האישיות, דוגמת בריכה מחוממת, ג'קוזי ספא זרמים ועוד.

 

ציפורי לילה

אם חשבתם במקרה שהצפון נכנס לתנומה עם שקיעת השמש – טעיתם בגדול. ברחבי הצפון מצויים מגוון מרכזי שופינג מן הגדולים בארץ, הכוללים גם בתי קולנוע חדישים, מסעדות, מאפיות ושדרות מעצבים. בחלקם תמצאו גם ג'ימבורי ואפילו מיני לונה פארק לילדים! לאוהבי הקולינריה שביניכם, ממתינות אינספור מסעדות איכותיות במיוחד בכל סגנונות הבישול. לבליינים מצפות מסיבות חוף בקיץ והופעות אמנים בחורף, פאבים, יקבים ומבשלות בירה מעולות.

 

הצפון יודע איך לגרום לנו להיות רגועים ושלווים יותר, אך גם זוכר לנער אותנו מהשגרה, לחלץ מאיתנו אנרגיות חדשות ולגרום לנו לחייך באמת. אתם מוזמנים אל הקסם שלא נגמר בצפון הארץ. מבחר אטרקציות בצפון ממתינות לכם בכל ימות השנה, לכל חגיגה, פינוק או פנאי.

בילוי נעים!

 

כתוב חוות דעת


אשר
* שדה חובה