שלח הודעה




הקיץ הגיע – צימרים בצפון עם בריכה

צימרים עם בריכה

הבריכה באחוזת טרה קוטה

 

מתכננים נופש משפחתי בקרוב ואינכם יודעים היכן וכיצד הכי כדאי לנפוש? אנו ממליצים לכם לשקול בכובד ראש לנסוע לאחד מהאזורים היפים שבהם התברכה מדינת ישראל, הלא הוא אזור הצפון. כיום ניתן ליהנות ממגוון רחב של צימרים בצפון חלקם מגיעים במסגרת של מתחם מפנק הכולל שלל אטרקציות וחלקם מגיעים כיחידות לינה מבודדות, עבור מי מכם שמעוניין בחופש זוגי ורומנטי. אחת מהאפשרויות הנהדרות לנופש בצפון הארץ יכולה להיעשות במתחם של צימרים בצפון עם בריכה, וזאת במיוחד אם מדובר בעונת הקיץ החמה.

 

תהפוכות בענף הצימרים בשנים האחרונות

ענף הצימרים בישראל היה נתון למגמות שינוי מסוימות בשנים האחרונות. הכול התחיל במגמת עלייה מסחררת בכל הנוגע לרמת הביקוש בקרב הישראלים, עבור נופשים בצימרים, אולם זמן מה לאחר מכן נראתה מגמת ירידה כאשר הנופש הישראלי הממוצע חזר למקורותיו והחל לפקוד את בתי המלון. כתוצאה מכך, חיפשו בעלי הצימרים בצפון ובכלל ברחבי הארץ אחר דרכים יצירתיות להשיב אליהם את פלח השוק שאבד להם לטובות המלונות. אחת מהדרכים הללו הייתה להגדיל את היקף הבנייה ולכלול בתוכה אטרקציות נוספות.

 

צימרים בצפון עם בריכת שחייה- יוזמה חדשה של בעלי הצימרים בצפון

בניסיון לפנות אל פלח שוק רחב יותר באוכלוסייה, החלו בעלי הצימרים בצפון להקים מתחמים רחבי היקף הכוללים מספר יחידות דיור המיועדות למשפחות מורחבות או לאירועי חברה המוניים. כמו כן מצאו בעלי הצימרים שבנייה של בריכת שחייה ברחבת המתחם, בהחלט עשויה להעלות את רמת הביקוש בקרב הציבור הרחב. שכן החופשות בישראל מתבצעות לרוב בעונת החופשים, הלא היא עונת הקיץ החמה.

 

צימרים עם בריכה מסוגים שונים

אז כיום כאשר אנו מדברים על צימרים בצפון, אנו לא מדברים עוד רק על בקתות מעץ, אלא על מתחמים גדולים הכוללים בריכות שחייה איכותיות ומצננות. אולם ישנם כמה סוגים של צימרים בצפון עם בריכה ולא כולם בהכרח יענו לדרישותיכם. ישנם מתחמים הכוללים בריכת שחייה המחולקת למים עמוקים ורדודים המיועדים בעיקר למשפחות עם ילדים קטנים וישנם גם צימרים עם בריכה המיועדים יותר למסיבות פרטיות דוגמת מסיבות רווקים או ימי הולדת.

כתוב חוות דעת


אשר
* שדה חובה