שלח הודעה




מסלולי טיול

 

טיול מפנק בצפון

טיול מפנק בצפון

 

 

מסלולי טיול בצפון

החופשה האולטימטיבית צריכה לכלול בתוכה מספר דברים: מיקום טוב, רצוי מול נוף מרהיב, חדר, בקתה או סוויטה מפנקת, אווירת רקע של נרות וקטורת, אטרקציות בסביבה… יופי, אז ביליתם לכם בסוויטה מדהימה או בצימר משפחתי, כבר יצאתם לחוות אטרקציות בסביבה אך יש משהו מיוחד בהרבה: מסלולי טיול בצפון. כבר חשבתם על זה? בצפון יש אלפי מסלולי טיול מסודרים, ברגל , באופניים או בכל דרך וכמובן – המחיר כמעט אפסי!

 

כיום יש מגוון מסלולי טיול בצפון, המסלולים כמובן מאושרים על ידי קק"ל והם מסלולי טיול בטוחים ומסומנים. בחלק ממסלולי הטיול ניתנת האפשרות לסייר עם מדריכים מוסמכים שגם יספרו לכם על ההיסטוריה, יסבירו וילמדו אתכם את נקודות דרך הראויות לציון, יציגו בפניכם את הצמחים והחיות שתראו בדרך.  עם המדריך או בלעדיו, מסלולי טיול בצפון נערכים תמיד באווירה נהדרת וברוח טובה. מסלולי הטיול בצפון הם רבים ומגוונים ומתחלקים לפרמטרים שונים: יש מסלולי טיול המתאימים לצעידה רגלית, יש מסלולי טיול המתאימים במיוחד לטיולי ג'יפים, יש מסלולי טיול לטרקטורונים יש מסלולי טיול לאופניים ועוד מסלולי טיול רבים כל אחד יכול למצוא לעצמו את המסלול המתאים לו. מסלולי טיול בצפון לטיולי ג'יפים יהיו מאתגרים יותר ממסלולי טיול לאופניים ולכן חשוב לבדוק את סוג הטיול אליו תרצו לצאת ולאיזה מטרה הוא מתאים. יש כיום מדריכי דרך רבים המספרים על מסלולי הטיול השונים בארצנו ומציעים גם טיולים במגוון אתרי תיירות בצפון. גם באתר של קק"ל תוכלו למצוא מסלולי טיול ואתרים מגוונים, את ימי הפעילות והזמנים בהם הם פתוחים לקהל הרחב..

ישנם מסלולי טיול שלא פעילים בכל ימות השנה ובהתאם לתקופה ולרמת הבטיחות בהם הם נפתחים, מידע על כך תוכלו למצוא באתרים השונים. אם בחרתם לבלות עם המשפחה בחופשה בצימרים תבררו מבעוד מועד על מסלולים המתאימים לילדים ועל אטרקציות לילדים בסביבה..

לסיכום:  מסלולי טיול בצפון הם דרך מושלמת לבילוי. קחו לכם רגע של נחת וצאו לטיול מיוחד באחד ממסלולי הטיול בצפון. אל תשכחו לשתות הרבה מים ולהגיע במצב רוח טוב. 

כתוב חוות דעת


אשר
* שדה חובה