שלח הודעה




צימר עם בריכה לצנן את חופשת הקיץ

 

צימר עם בריכה

בריכה פרטית ומרעננת בולדמנ'ס

 

 

כשהילדים יוצאים לחופש גדול ומזג האוויר במדינה הופך בבת אחת לרותח, תשמעו לפחות אחת ליום את המשפט הישראלי המוכר: "דווקא הייתה יכולה להתאים לי פה בריכה…"

אז אם הילדים בחופש ואתם מחפשים בריכה, מדוע לא לשלב?  חפשו לעצמכם צימר עם בריכה.

למה דווקא צימר עם בריכה?

ריכזנו עבורכם את כל התשובות כדי שיהיה לכם הכי קל ונכון למצוא צימר עם בריכה שיתאים לכם לחופשה.

פרטיות – חופשה בצימרים עם הילדים או אפילו חופשה זוגית היא פרטית יותר, הבריכה אינה עמוסה במאות מתרחצים שיקפצו מעליכם או ישפריצו עליכם.

אין ספק שגם במתחם צימרים ישנו סיכוי שיהיו משפחות נוספות או זוגות נוספים אך עצם העניין שזה מעטים נוחה יותר וקיימת אפשרות למצוא גם צימר עם בריכה פרטית.

בטיחות ונוחות – בריכה בחצר הצימרים קרובה יותר למקום הלינה והבילוי מאפשרת לכם ההורים לעקוב אחר ילדים, בנוסף בצימר עם בריכה ,הבריכה מגודרת ובטוחה (וודאו זאת עם בעל הצימר בטרם ההגעה).

בילוי ושהייה בצימר- צימרים מאובזרים ומוקפדים עד הפרטים הקטנים, החל מהצימרים הסטנדרטיים והוותיקים יותר ועד הצימרים היוקרתיים והמפוארים (שכמובן מאובזרים ברמה אחרת) ומציעים מיטה זוגית נוחה וגדולה, לרוב ג'קוזי לצידה, חדר רחצה מאובזר במקלחת ושירותים, מטבחון קטן אך מאוד מאובזר, פינת אוכל ופינת ישיבה עם מסך טלוויזיה.

ישנם צימרים למשפחות או לקבוצות בהם יש יותר מחדר אחד או סטודיו, למשל קומת גלריה עם מיטות ילדים. מבחינת המחיר – תוכלו למצוא בקלות צימר עם בריכה בתקציב נוח ומשתלם, ישנם מגוון רחב של צימרים בתקציבים שונים ובתקופות שונות, שימו לב כי כמו בכל מתחם נופש בתקופה שהיא "עונה" וחגים המחירים גבוהים יותר ולכן אם מזדמן לכם לאו דווקא בחופשת הקיץ לצאת לחופשה תוכלו למצוא מחיר כדאי יותר.

אתם עדיין כאן? הציצו וראו את המגוון הרחב של צימרים עם בריכה , למשפחות או לזוגות, אל תתבלבלו יש הרבה ויפים ואנו מבטיחים שכולם נהנים, צימר עם בריכה הוא חוויה מדהימה לצנן את חופשת הקיץ או סתם בלי סיבה…

כתוב חוות דעת


אשר
* שדה חובה