שלח הודעה




רכיבה על סוסים

רכיבה על סוסים

טיול סוסים מרהיב – בשביל האושר

 

 

ידוע כי רכיבה על סוסים היא בין הבילויים האהובים במיוחד על הישראלים. בישראל יש חוות סוסים רבות ומקומות רבים בהם ניתן לצאת לרכיבה על סוסים, כאשר חשוב להדגיש כי אין כל צורך בידע מוקדם ברכיבה. רכיבה על סוסים מתאימה לכל הגילאים – ילדים בני חמש ושש, בני נוער וכמובן גם למבוגרים. לא רק חובבי סוסים, חובבי רכיבה וחובבי חיות אוהבים את הבילוי הזה, אלא גם אנשים שעושים זאת פעם בשנה כאטרקציה חד פעמית. עולם הרכיבה על סוסים הוא מרתק במיוחד בשל הקשר האישי שנוצר לא פעם בין האדם לחיה האצילית הזו.

 

למשפחות שרוצות לצאת לרכיבה על סוסים יש בישראל לא מעט אפשרויות מעניינות. אחת מהן היא רכיבה על סוסים בנופים היפים של רמת הגולן או הגליל. חשוב מאוד להקפיד שכל רוכב יקבל הדרכה אישית לפני היציאה לשטח שתכלול הסבר על הרכיבה, על הסוס עצמו, על הנופים ועל תצפיות שתראו במהלך הרכיבה. יש גם רכיבה על סוסים בשטחים ירוקים נוספים בישראל, כמו באזור השרון ואפילו באזור המרכז. וכמו בכל תחום ספורטיבי, יש גם אופציות לרכיבה אתגרית יותר בשטח על מצוקים של נחלים, במדבר ועוד. אנחנו ממליצים באופן מיוחד על רכיבה הכוללת גם תצפיות נוף ומפגש עם בעלי חיים נוספים.

 

יש סוסים שמדברים עברית?

הדבר הכיפי ביותר בסוג זה של בילוי הוא הקשר שנוצר עם הסוס. חיה זו, הנחשבת לאצילית וחכמה במיוחד, היא אחת החיות היותר אהובות על בני האדם. אפשר ללטף את הסוס, להאכיל אותו ולאט לאט נרקם קשר אישי כמעט כמו עם כלבים או חתולים. אפשר גם כמובן לרכוב על פוני שהוא סוס קטן יותר המתאים במיוחד לילדים צעירים. ולרומנטיים שבינינו, יש בישראל לא מעט מקומות בהם ניתן לרכב יחדיו לאור שקיעת השמש או בין נופי הבזלת של צפון רמת הגולן למשל.

 

טיולי סוסים יכולים להמשך כשעה בלבד ואפשר גם לעשות טיול של מספר שעות או אפילו יום שלם. הכל תלוי ברצון הרוכבים כמובן. חשוב מאוד להקפיד שהמדריכים שאיתם עומדים לרכב יהיו מקצועיים ובעלי ניסיון, ולשמור כמובן על כל כללי הבטיחות, כל זאת על מנת להפוך את הרכיבה על הסוסים לחוויה שלא תשכחו עוד זמן רב.

 

 

כתוב חוות דעת


אשר
* שדה חובה